Hellow, ik heb even met sandra mn score gezien van mn harddisk en ik haal 19,5 duizend punten... Lees ik PCM hebben ze t over een 5400 toeren hdd die met sandra fluitend 24 duizend punten haalt. Heb ik mn config misschien niet goed, gezien mijn score of klopt er iets niet? Heb geen referentie harddisk meer om te kijken wat snel is...
Verwijderd
Ik vraag het voor de zekerheid toch nog maar ff: via 4in1 drivers geinstalleerd?
Verder is die score idd aan de lage kant en haalde ik ook hoger met m'n 75GXP dus er lijkt idd wat mis te zijn.
Verder is die score idd aan de lage kant en haalde ik ook hoger met m'n 75GXP dus er lijkt idd wat mis te zijn.
Ik heb Windows Xp en nog geen via drivers geiinstalleerd... Maar hoe kan via er mee te maken hebben dan?
Verwijderd
Van www.viahardware.com :
Een installatie zonder die 4in1 drivers voelt zowiezo al sluggish aan, maar bijvoorbeeld iets naar m'n hd wegschrijven nam al 70-90% CPU power op een athlon 1Ghz. Na de installatie van de 4in1 drivers waar die IDE Busmaster driver ook in zit nog maar zo'n 20-30%.
En geloof me, het maakt superveel uit.The IDE Busmaster greatly increases IDE performance, and adds support for new features like ATA66 or ATA100. It is included in the 4-in-1, but occasionally newer versions can be downloaded separate of the 4-in-1.
Een installatie zonder die 4in1 drivers voelt zowiezo al sluggish aan, maar bijvoorbeeld iets naar m'n hd wegschrijven nam al 70-90% CPU power op een athlon 1Ghz. Na de installatie van de 4in1 drivers waar die IDE Busmaster driver ook in zit nog maar zo'n 20-30%.
Gewoon op de promise controller laten zitten. Daar ligt het echt niet aan.Op donderdag 20 september 2001 16:10 schreef sbronsge het volgende:
Oh ja, de hdd zit op de ata100 bus van mn A7V... Zal ik m op de ata66 zetten??? Ik weet t ook niet meer hoor...
Verwijderd
Ik haal met de 45 GB variant van die schijf 24000 puntjes.
Da's onder Win2K SP1 zonder ATA-100 hotfix (Met SP2 nog niet getest) op de Highpoint Controller van m'n KT7-RAID.
Da's onder Win2K SP1 zonder ATA-100 hotfix (Met SP2 nog niet getest) op de Highpoint Controller van m'n KT7-RAID.
Pagina: 1