Hi all,
Na een flink aantal jaren en goed genoten te hebben van mijn 1080 GTX Ti is het toch weer tijd voor echt wat nieuws en sterks. Ik weet eigenlijk best wel wat ik wil qua prestaties en look and feel en heb al wat moois in mijn wensenlijst staan, maar wil toch even kijken of het beter kan. Beter in de breedste zin van het woord dus goedkoper kan beter zijn of net iets duurder voor significante performance boost ook.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen MMORPG en 1st person shooters (multiplayer).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 4k met alles erop en eraan zonder keyboard en muis
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Keyboard en Muis
G502x Plus + G Pro TKL
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik dat wel weet, zie lijst
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
CPU AMD en GPU Nvidia en wat leuke RGB
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
1440P voor de komende jaren op ultra kunnen spelen
Ga je overklokken?
Ik ga nog niet overklokken, maar wellicht na een x aantal jaren wel
Wat verwacht je van ons?
Aangeven of het een beetje een goede build is en of het niet beter kan. Ik kan prima PC's bouwen en heb ook best wel enige kennis maar ik heb het door de jaren allemaal niet meer scherp bijgehouden dus feel free to challenge me.
Alvast dank!
Na een flink aantal jaren en goed genoten te hebben van mijn 1080 GTX Ti is het toch weer tijd voor echt wat nieuws en sterks. Ik weet eigenlijk best wel wat ik wil qua prestaties en look and feel en heb al wat moois in mijn wensenlijst staan, maar wil toch even kijken of het beter kan. Beter in de breedste zin van het woord dus goedkoper kan beter zijn of net iets duurder voor significante performance boost ook.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen MMORPG en 1st person shooters (multiplayer).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 4k met alles erop en eraan zonder keyboard en muis
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Keyboard en Muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik dat wel weet, zie lijst
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
CPU AMD en GPU Nvidia en wat leuke RGB
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
1440P voor de komende jaren op ultra kunnen spelen
Ga je overklokken?
Ik ga nog niet overklokken, maar wellicht na een x aantal jaren wel
Wat verwacht je van ons?
Aangeven of het een beetje een goede build is en of het niet beter kan. Ik kan prima PC's bouwen en heb ook best wel enige kennis maar ik heb het door de jaren allemaal niet meer scherp bijgehouden dus feel free to challenge me.
Alvast dank!
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 9800X3D Boxed | € 368,44 | € 368,44 |
| 1 | Moederborden | ASUS ProArt X870E-Creator WiFi | € 379,- | € 379,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 5080 GAMING OC 16G | € 1.349,- | € 1.349,- |
| 1 | Behuizingen | Lian Li Lancool 217 Zwart | € 119,- | € 119,- |
| 1 | Monitors | MSI G272QPF E2 Zwart | € 159,- | € 159,- |
| 1 | Monitors | MSI MAG 271QP QD-OLED X24 Zwart | € 413,99 | € 413,99 |
| 1 | Waterkoeling | Lian Li HydroShift II LCD-S 360 TL | € 238,85 | € 238,85 |
| 2 | Case fans | Lian Li UNI FAN TL Wireless, Reverse, geen LCD, Zwart, 3 stuks, 120mm | € 89,13 | € 178,26 |
| 1 | Case fans | Lian Li UNI FAN TL Wireless, Reverse, met LCD, Zwart, per stuk, 120mm | € 33,18 | € 33,18 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z5 Neo RGB F5-6000J3040G32GX2-TZ5NR | € 699,- | € 699,- |
| 1 | Voedingen | MSI MAG A1000GL PCIE5 II | € 119,- | € 119,- |
| 1 | Interne ssd's | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 269,99 | € 269,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 4.326,71 | ||
[ Voor 55% gewijzigd door thisisjazz op 21-03-2026 23:37 ]