Proximus Internet Box+ Wi-Fi 7 ( BE only )

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• JRMBelgium
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-04 22:34
https://www.jellp.be/proximus-internet-box-wifi-7-review

Misschien interessant voor Proximus of Mobile Vikings klanten die de upgrade overwegen. Er zijn weinig gebruikerservaringen te vinden online.

Mijn Twitch & Youtube | SSPECS Discord bot. Toon je rig op Discord!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-04 17:19

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Was al aan't denken: "hoe doen ze 8Gbps over koper dan kan alleen over glas???" wat verder lezen en jawel is de glas vezel modem.

Dit is dus de glas vezel modem van Proximus voor de komende jaren en vermits de uitrol van glas HEEEEEEL traag gaat gaan de gebruikers ervaringen nog wel wat op hun wachten.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• JRMBelgium
Damic schreef op zondag 22 maart 2026 @ 17:50:
Was al aan't denken: "hoe doen ze 8Gbps over koper dan kan alleen over glas???" wat verder lezen en jawel is de glas vezel modem.

Dit is dus de glas vezel modem van Proximus voor de komende jaren en vermits de uitrol van glas HEEEEEEL traag gaat gaan de gebruikers ervaringen nog wel wat op hun wachten.
Ja ik hoor bij de gelukkigen. Hier ligt al fiber sinds 2018. Indien je er voor wil betalen kan je hier dus al tot 8,5Gbit krijgen. Maar ik denk zelfs niet dat je ergens tegen die snelheid kunt downloaden. Steam is capped op 2Gbit in België en Microsoft of Google services komen nog niet in de buurt van die bandbreedte bij downloads. Ik wacht dus nog wel een jaartje of 10. Tegen dan heb ik misschien een PC die ook effectief aan die snelheid een game kan installeren, want CPU zou nu bv. een bottleneck zijn voor 8,5Gbit.

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-04 17:19

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Je hier ligt de glas voor de deur en tegen de muur maar aansluiten :r
Ja die snelheden zijn goed voor bedrijven, maar dan zou ik altijd sync nemen.
Als je wat minder wilt betalen kun je altijd naar fastfiber.be gaan :D

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• JRMBelgium
Damic schreef op zondag 22 maart 2026 @ 21:14:
Als je wat minder wilt betalen kun je altijd naar fastfiber.be gaan :D
Merci voor de tip!