Mijn vraag
Ik probeer mijn account foto van mijn IPhone en ICloud te veranderen maar hij blijft de oude tonen
Ik heb het geprobeerd op mijn telefoon en in de ICloud zelf
Ik heb uitgelogd en ingelogd uit mijn account
Mijn telefoon uitgezet en aangezet
De foto veranderd via camera of andere foto’s zo’n 10 keer geprobeerd want verwijderen kan niet
Ook al een paar keer contact gehad met support maar daar kwamen ze er ook niet uit
Ik ben hier nu al een maandje mee aan het pielen en het lukt me niet
Het is misschien niet zo’n erg probleem maar als dit al niet lukt op een dure nieuwe IPhone 😉
Heeft iemand hier misschien een idee wat ik nog meer kan proberen?
Ik denk niet dat ik alles wat ik geprobeerd heb hier beschreven heb maar ik heb de meeste ‘oplossingen’ van het internet geprobeerd in diverse volgorde maar helaas
Ik spring niet zo gauw op een forum met een probleem maar dit leek e een uitgelezen kans
Ik hoop dat er iemand is met een oplossing want ik zag dat er veel mensen dit probleem hebben maar zelden zag ik nog een werkende oplossing
Alvast super bedankt voor het lezen
Relevante software en hardware die ik gebruik
IPhone 16 met laatste IOS
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb ik hierboven beschreven
Ik probeer mijn account foto van mijn IPhone en ICloud te veranderen maar hij blijft de oude tonen
Ik heb het geprobeerd op mijn telefoon en in de ICloud zelf
Ik heb uitgelogd en ingelogd uit mijn account
Mijn telefoon uitgezet en aangezet
De foto veranderd via camera of andere foto’s zo’n 10 keer geprobeerd want verwijderen kan niet
Ook al een paar keer contact gehad met support maar daar kwamen ze er ook niet uit
Ik ben hier nu al een maandje mee aan het pielen en het lukt me niet
Het is misschien niet zo’n erg probleem maar als dit al niet lukt op een dure nieuwe IPhone 😉
Heeft iemand hier misschien een idee wat ik nog meer kan proberen?
Ik denk niet dat ik alles wat ik geprobeerd heb hier beschreven heb maar ik heb de meeste ‘oplossingen’ van het internet geprobeerd in diverse volgorde maar helaas
Ik spring niet zo gauw op een forum met een probleem maar dit leek e een uitgelezen kans
Ik hoop dat er iemand is met een oplossing want ik zag dat er veel mensen dit probleem hebben maar zelden zag ik nog een werkende oplossing
Alvast super bedankt voor het lezen
Relevante software en hardware die ik gebruik
IPhone 16 met laatste IOS
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb ik hierboven beschreven