Verticale referentielijn in commentsectie verdwenen?

Pagina: 1
Acties:

• Henkieschmenkie
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21-03 21:42
Ik hoop dat ik hier op de goede plek zit, aangezien het niet over de inhoud van de artikelen gaat maar over de comment-UI daarbij. Ik heb even gescand of iemand hier eerder iets over gezegd heeft maar zag het niet.

Het viel me laatst op, en het blijft me af en toe opvallen, dat de verticale referentielijn in de commentsectie er niet meer is. Die was er vroeger wel. En die was hartstikke handig, zeker als je wat langere discussies zit te lezen is het heel fijn om te zien of iets een top-level-comment is en zo nee, hoe ver het ervanaf zit. Bijgevoegd een plaatje van wat ik bedoel (nee, de lijn was niet dik en rood, en ook niet krom, maar dan is het even duidelijk wat mijn bewerking is).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2ZAgK-aTOuXhWoyW25b55yPok1U=/x800/filters:strip_exif()/f/image/P7F5QlhrrjovfGY8fefdEO60.png?f=fotoalbum_large

Missen meer mensen dit? Is dit een bewuste keuze geweest? Kan deze verandering worden teruggedraaid?

[ Voor 5% gewijzigd door Henkieschmenkie op 21-03-2026 14:28 ]

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:44

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dit is of een bug of een bewuste verandering. Laat ik uitgaan van een bug en dit topic daar bij gooien:

Geachte redactie => Stoute bugs

Overigens heb ik die lijn de afgelopen paar dagen ook gemist, hij is inderdaad prettig om te herkennen op welk niveau van de discussie je zit. Vooral het verschil tussen het basisniveau en de reacties daarop is prettig. Nu moet ik kijken in de kop van de reactie of er geen @user in staat om te zien dat het een reactie direct op het artikel is.

[ Voor 50% gewijzigd door Dirk op 21-03-2026 16:44 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:29
Lijn is er nog wel, de stippellijn onder de -1 en boven de eerste reactie:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v-NrAO-XQb1naha82PVjNjkWTl4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/6EzgP7Uxm4TU0PZP25rApgjt.png?f=user_large

Alleen loopt 'ie niet door. Dus dat zal een bug zijn, ja :P

The devil is in the details.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:17

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik wilde zeggen dat ik nog wel de lijn naast de reacties zie, maar dat komt door m'n eigen css die deze toont. Zet ik 'm via dev tools uit, dan is er geen native border-left meer te zien.

Commandline FTW

• Henkieschmenkie
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21-03 21:42
Hahn schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 16:48:
Lijn is er nog wel, de stippellijn onder de -1 en boven de eerste reactie:
Pin me er niet op vast maar ik meen dat dat niet het uitlijningsniveau was van "de lijn". Die zat dacht ik wat meer naar links en viel niet samen met de rand van top-level-reacties.