Toon posts:

Vraag over de cursus Oracle systeemontwikkelaar.

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.

Mijn vader gaat deze cursus volgen en heeft thuis een P2 233, 64 MB RAM, 4,3 GB HDD, Eaglemax LX2 mobo en een 4MB TRIDENT 9750 AGP-kaart. Echt krachtig is deze pc niet. Is het verstandig om een krachtigere pc te kopen om thuis voor de cursus te oefenen of later voor het werk? Als ie dan een nieuwe pc koopt dan wordt het er zo eentje als ik heb (zie signature) mar dan zonder 3D-kaart, simpele geluidskart en iets minder geheugen.

Alvast bedankt

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 12:46
Als je serieus wilt gaan Oraclen zou ik inderdaad een wat steviger systeem aanschaffen.......

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 september 2001 15:50 schreef dutchrups het volgende:
Als je serieus wilt gaan Oraclen zou ik inderdaad een wat steviger systeem aanschaffen.......
Komt er bij Oracle nog meer kijken, zoiets als kennis van Win 2k ofzo, want dat heeft mijn vader namelijk nog niet echt: kennis van Win 2k.

• RupS
In principe niet... Tis wel meegenomen, maar Oracle draait meestal toch onder Unix systemen. Het gaat echt om Oracle ontwikeling, dus de strings zijn nagenoeg hetzelfde...

Je krijgt gewoon een soort console, ik weet eigenlijk niet of er al een GUI is voor Oracle....

Maar goeie zet van je Pa om die cursus te doen, er is erg veel vraag naar Oracle Mensen....

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 september 2001 16:02 schreef dutchrups het volgende:
In principe niet... Tis wel meegenomen, maar Oracle draait meestal toch onder Unix systemen. Het gaat echt om Oracle ontwikeling, dus de strings zijn nagenoeg hetzelfde...

Je krijgt gewoon een soort console, ik weet eigenlijk niet of er al een GUI is voor Oracle....

Maar goeie zet van je Pa om die cursus te doen, er is erg veel vraag naar Oracle Mensen....
Laat ik het zo zeggen: is het relevant om een nieuw systeem aan te schaffen om Oracle te oefenen of voor het werk of is dat eigenlijk een beetje overbodig om te doen, om voor Oracle een 'bijpassend systeem' aan te schaffen, om thuis nog verder te kunnen of redt je het wel op de cursus of op het werk?

• RupS
Tsjaa, als je het zo stelt is het niet "nodig"

On the other hand, tis wel verrot makkelijk..

Ik werkte als Unix Systeembeheerder en zo, toen heb ik ook een Unix servertje thuisgezet....

Meeste ideeen krijg je nou eenmaal als je niet op je werk bent, en dan kun je ze gelijk ff testen... ;)
Pagina: 1