Virussen? Scan ze hier!
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Vreemde is nu zie ik weer wel een score.... zonder dat ik iets heb veranderd.
Geen idee wat hier aan de hand is....
Virussen? Scan ze hier!
Dezelfde verbazing had ik ook toen ik na lange tijd weer begon met reageren en het lijkt me dat die verwarring eenvoudig voorkomen kan worden door het grijze 0 / Irrelevant blokje weg of leeg te laten bij niet gemodereerde reacties, zoals ook gebeurt als zo'n reactie nog niet is uitgeklapt.
De werking bij sortering of filtering kan daar los van staan en lijkt me minder van belang. Een mogelijke verbetering daarin zou wat mij betreft zijn om in de UI een ongemodereerd status op te nemen tussen de huidige 0 en +1, bijvoorbeeld door een gemodereerde 0 en -1 te vervangen door -1 en -2. Dat zou zelfs kunnen zonder impact op de opgeslagen data, omdat een status "ongemodereerd" niet zal worden opgeslagen, al zal de benodigde vertaalslag in de code dan weer verwarrend kunnen zijn voor de ontwikkelaars.
Frontpagemoderatie => Stoute bugs
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dat zou goed kunnen, dat de geaggregeerde score wordt 'gereset' bij een edit. We gaan er naar kijken.TV_NERD schreef op dinsdag 24 maart 2026 @ 11:44:
Nieuw voorbeeld. Valt op dat ik beide reacties ge-edit heb, heeft het daarmee te maken?
Screenshot
Intentionally left blank
Dat zou dan nieuw zijn, ik hou van edits, zeker om te reageren op reacties op mijn eigen posts met een @je. Dit gebeurt pas sinds heel kort.crisp schreef op dinsdag 24 maart 2026 @ 14:13:
[...]
Dat zou goed kunnen, dat de geaggregeerde score wordt 'gereset' bij een edit. We gaan er naar kijken.
@crisp zoals je hier ziet snappen zelfs powermods het niet
[ Voor 25% gewijzigd door TV_NERD op 24-03-2026 14:41 ]
Er is vorige week een omvangrijke refactor van de reactieverwerking online gegaanTV_NERD schreef op dinsdag 24 maart 2026 @ 14:40:
[...]
Dat zou dan nieuw zijn, ik hou van edits, zeker om te reageren op reacties op mijn eigen posts met een @je. Dit gebeurt pas sinds heel kort.
@crisp zoals je hier ziet snappen zelfs powermods het niet
Intentionally left blank
Bedankt! Even gekeken en op basis van deze TV_NERD in 'MacBook Neo - Voor Apple-begrippen een koopje'Xav schreef op dinsdag 24 maart 2026 @ 18:15:
Ik heb zojuist een fix live gezet die dit probleem zou moeten verhelpen.
Is dat dus niet retroactief?
Dat was al zo voor de fixXav schreef op dinsdag 24 maart 2026 @ 18:40:
Nee, maar zodra er een nieuwe moderatie wordt gedaan wordt de juiste score berekend.
Dit topic is gesloten.
![]()
:strip_exif()/f/image/aItUbP9fZ86n99vm4cNO1PmI.png?f=user_large)
/f/image/WsfyrHWRp7sW2UT6w25L5Wn8.png?f=fotoalbum_large)