Ik bouwde mijn eigen bestand uitwisseldienst (AI Ready)

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views

• JWD
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 24-03 16:36
Hi allen,

Ik ben al een tijdje aan het bouwen aan een eigen (WT achtige) bestanden uitwisseldienst.
Puur als hobby/zijproject en geboren uit lichte frustratie over andere vergelijkbare systemen.

Wat doe je dan als je nog wat servers vrij hebt, juist dan bouw je het zelf.
Het idee lag er al zeker 10 jaar maar aangezien ik niet de snelste coder ben is het idee in de afgelopen jaren al meerdere malen in de prullenbak beland.
Maar met de komst van AI en natuurlijk onze grote vriend Claude werd alles ineens een stuk makkelijker en vooral sneller, dus iets waar ik normaal maanden over deed gaat nu in uren.
Lang verhaal kort, ik heb nu een werkende site!

Buiten Claude zijn we natuurlijk ook volledig in het OpenClaw verhaal gedoken en daar liep ik nog weleens tegen het probleem dat ik niet makkelijk een file die de bot had gecreëerd makkelijk kon delen met anderen.
Dus heb ik (en Claude) er zelf iets voor geschreven de Agents sectie op mijn site, je kan de slimmere modellen gewoon de link geven en ze uploaden netjes het bestand en geven je de link die je kan delen, een kind kan de was doen.

Ik wilde geen technische AI tekst hier plaatsen dus mocht je vragen hebben stel ze hier gerust

Je kan de site vinden op << knip >> en probeer het gerust eens uit, het is gratis!

En ja er staan ook betaalde paketten op (niet aktief) maar de site zelf is nu puur hobbymatig zonder commercieel oogpunt, geen ads, geen cookies.... gewoon in elkaar gezet door een Tweaker en als ik er een andere Tweaker mee gelukkig maak is dat voor mij al voldoende. :)

Alle feedback welkom — ook als het antwoord is "niemand heeft dit nodig"

[ Voor 0% gewijzigd door Question Mark op 21-03-2026 14:13 ]

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:31

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Al hoe goed bedoeld misschien, maar de huisregels zijn hier wel vrij duidelijk over.
Berichten plaatsen met reclame of promotie als doel is niet toegestaan, tenzij er in een bepaald forum een uitzondering geldt. Neem bij twijfel contact op met de crew voordat je post. Voorbeelden van wat niet is toegestaan, staan hieronder, maar let op dat dit slechts ter illustratie is:

het promoten van zaken zoals een website of interesses
  • referrals
  • enquêtes
  • inkoopacties
Een link naar een persoonlijke website mag in je signature of profielpagina.
Ik mis momenteel ook een discussieonderwerp, behalve het onder de aandacht brengen van een nieuwe variant van een "free" variant van WeTransfer of Dropbox.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Dit topic is gesloten.