Hallo mede tweakers,
Ik ben mij aan het orienteren op een nieuw systeem, na een aantal jaren merk ik dat mijn best-buy systeem van 2012 alweer ernstig verouderd is, nu is het weer eens tijd voor een nieuwe ;-)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk met het systeem lekker gamen op 4K waar dat mogelijk is. En dat ik weer een aantal jaren vooruit kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil in totaal zo rond de €2000 uitkomen, liefst nog iets minder.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een voeding liggen MSI MAG A650BN Ik heb reeds eens scherm, toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Naast de gebruikelijke componenten, niet veel
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb altijd AMD processoren en videokaarten gehad, ik heb geen probleem bij het overstappen naar Nvidia, maar na meerdere topics gelezen te hebben, bieden die kaarten niet heel veel meerwaarde t.a.v. de extra kosten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een systeem wat zuinig en stil is
, het uiterlijk van de kast, maakt mij niet zoveel uit. Die van fractal vond ik wel netjes uitzien. Maar een degelijk alternatief is net zo welkom
. Daarnaast heb ik alles qua netwerk het liefst bedraad! Ik zie veel moederborden met Wifi, maar dat gebruik ik liever voor apparatuur dat je met je mee kunt dragen 
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik denk dat ik al een aardig systeem in elkaar heb weten te zetten, maar misschien dat het nog ergens bijgeschaafd kan worden. Ik geef niet veel om merken, maar wil wel dat het goed bij elkaar past en samenwerkt. Daarnaast zou ik niet weten of het in de kast past (of dat ik zaken over het hoofd zie). Molgeijk is er zelfs nog ergens te besparen
Ik ben mij aan het orienteren op een nieuw systeem, na een aantal jaren merk ik dat mijn best-buy systeem van 2012 alweer ernstig verouderd is, nu is het weer eens tijd voor een nieuwe ;-)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk met het systeem lekker gamen op 4K waar dat mogelijk is. En dat ik weer een aantal jaren vooruit kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil in totaal zo rond de €2000 uitkomen, liefst nog iets minder.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een voeding liggen MSI MAG A650BN Ik heb reeds eens scherm, toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Naast de gebruikelijke componenten, niet veel
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb altijd AMD processoren en videokaarten gehad, ik heb geen probleem bij het overstappen naar Nvidia, maar na meerdere topics gelezen te hebben, bieden die kaarten niet heel veel meerwaarde t.a.v. de extra kosten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een systeem wat zuinig en stil is
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik denk dat ik al een aardig systeem in elkaar heb weten te zetten, maar misschien dat het nog ergens bijgeschaafd kan worden. Ik geef niet veel om merken, maar wil wel dat het goed bij elkaar past en samenwerkt. Daarnaast zou ik niet weten of het in de kast past (of dat ik zaken over het hoofd zie). Molgeijk is er zelfs nog ergens te besparen
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Tray | € 247,56 | € 247,56 |
| 1 | Moederborden | ASRock B850 Pro-A | € 139,- | € 139,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 9070 XT GAMING OC 16G | € 679,- | € 679,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design North - TG Clear Charcoal Black | € 121,99 | € 121,99 |
| 1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 | € 24,16 | € 24,16 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z5 Neo F5-6000J3238F16GX2-TZ5N | € 378,99 | € 378,99 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 13 M | 750W | € 111,99 | € 111,99 |
| 1 | Interne ssd's | Team Group G70 Pro, met aluminium heatsink 2TB | € 199,90 | € 199,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.902,59 | ||
wisdom is rarely common