2 beeldschermen.

Pagina: 1
Acties:

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-08 13:17
Ik heb nu een matrox millenium g200 agp en een trident 9750 Pci geinstalleerd staan op mijn pc. Ik heb aan allebei de videokaarten een monitor aangesloten zitten.
Mijn windows geeft een uitroep teken bij de trident kaart, maar op mijn 2e beeldscherm staat:

If you can read this message windows has succesfully intiallzed this display adapter.
To use this adapter as part of your winows desktop, open the display option in the control panel and adjust the settings in the settings tab.

(dus ik ga ervanuit dat die trident kaart het wel gewoon doet)

Maar nou ga ik naar mijn beeldscherm eigenschappen>tabblad settings maar hier staat helemaal niks extra's. Ik heb voor de zekerheid nog maar een extra monitor geinstalleerd staan, maar dit leverd ook weinig op.

Heeft iemand meer ervaring dan mij, en kan die vertellen wat ik fout doe ???

Tnx
OMG

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:18
Ehm, dus je hebt gewoon beeld op allebei de monitoren?

Krijg je ook twee van die monitor-plaatjes te zien in het settings-gebeuren?

En wat voor beeld krijg je? 640x480x16kleuren, of iets beters..

Op m'n eigen systeem moest ik in de bios bij init display first: agp veranderen in PCI voordat alles werkte..

• MrKoen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-08 09:12
Op donderdag 20 september 2001 15:59 schreef Twynn het volgende:
Op m'n eigen systeem moest ik in de bios bij init display first: agp veranderen in PCI voordat alles werkte..
Zo werkte het bij mij ook toen ik het probeerde met een zelfde soort opstelling. Ik moet wel zeggen dat het systeem er wel zwaar instabiel van werd.. maarja was ook niet de meest fatsoenlijke video kaart die ik erbij gezet had (S3Trio32 PCI). Onder Windows2000 hing het systeem meestal al na een paar minuten :(