Twijfel bij het kopen van een nieuwe salontafel, help!

Pagina: 1
Acties:
  • 325 views

• ManVanSteen
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 20-03 15:57
Hallo allemaal,

Ik en mijn man hebben onlangs besloten om een nieuwe salontafel uit te zoeken voor in ons nieuwe huis. We waren een salontafel tegengekomen op de webshop van De Meubel Importeur, deze sprak ons heel erg aan. We waren van plan om hem te bestellen, totdat ik dezelfde salontafel ook tegenkwam op de webshop van Huus.

Aangezien allebei de webshops de salontafel voor vrijwel dezelfde prijs aanbieden, begon ik een beetje te twijfelen waar ik hem het beste kon bestellen.

Ik heb de reviews van allebei de sites een beetje doorlopen, over De Meubel Importeur lees ik best normale dingen met een paar uitzonderingen. Bij Huus zie ik iets meer negatieve reviews van de laatste tijd. Deze zijn overigens vaak erg oppervlakkig Veel mensen schrijven hooguit "Slechte service".

Daarom vroeg ik me af, zijn er in deze subreddit mensen die ervaring hebben met Huus of De Meubel Importeur?

Zo ja ben ik erg benieuwd, hoe is bij jou de levering verlopen? Heb jij last gehad van slechte service? Alle ervaringen zijn welkom.

Bedankt alvast! :)

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ik zie allemaal mangohouten eenheidsworst. Dat spul komt allemaal uit China en wordt verkocht onder verschillende namen. Meestal worden er hippe Scaninavische namen aan gegeven of leuke mensennamen. Dat zie je hier ook weer.. salontafel 'Ryan' of salontafel 'Milan'. Mangohout zou ik niet snel kopen, maar ieder z'n ding.

Het zal vrij weinig uitmaken waar je dit bestelt, er zijn zo 30 aanbieders die exact hetzelfde meubel aanbieden onder een andere naam. Kies een webshop uit die fatsoenlijke reviews krijgt (google/trustpilot) en een lage prijs heeft.

🪦🪦🪦RIP Pricewatch 19-01-2026 - 09-03-2026 Officieel 🪦🪦🪦

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:42
stin00 schreef op vrijdag 20 maart 2026 @ 16:05:
Ik zie allemaal mangohouten eenheidsworst. Dat spul komt allemaal uit China en wordt verkocht onder verschillende namen. Meestal worden er hippe Scaninavische namen aan gegeven of leuke mensennamen. Dat zie je hier ook weer.. salontafel 'Ryan' of salontafel 'Milan'. Mangohout zou ik niet snel kopen, maar ieder z'n ding.

Het zal vrij weinig uitmaken waar je dit bestelt, er zijn zo 30 aanbieders die exact hetzelfde meubel aanbieden onder een andere naam. Kies een webshop uit die fatsoenlijke reviews krijgt (google/trustpilot).
Dit is een spammer, zie zijn vorige topic :)

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
418O2 schreef op vrijdag 20 maart 2026 @ 16:06:
[...]

Dit is een spammer, zie zijn vorige topic :)
Ah.. verspilde moeite :+

🪦🪦🪦RIP Pricewatch 19-01-2026 - 09-03-2026 Officieel 🪦🪦🪦

• il-Principe
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 18:00
subreddit
:?

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Zoals ook door Perkouw in "Eetkamerstoelen bestellen bij Huus of De Meubelimporteur" is gemeld, is het vragen naar ervaringen niet de bedoeling op Tweakers. Daarom sluit ik het topic ook weer.

PS. Het forum een subreddit noemen, doet ons ook niet goed.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.