Metaverse is nog niet helemaal dood: Horizon Worlds blijft…

Pagina: 1
Acties:

• TV_NERD
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 29-03 06:51
Artikel: nieuws: Metaverse is nog niet helemaal dood: Horizon Worlds blijft toch besta...
Auteur: @TijsZonderH

En, hoe vinden we zelf dat het gaat met de nieuwe lossere schrijfstijl? :+

Wilde toch even wijzen op de verwarring die het in dit topic zaait, ik vind het zelf wel grappig maar het lijkt nog niet doorgedrongen bij het grote publiek :)

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 29-03 14:58

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Ik vind het heel erg leuk! Ik had niet gedacht dat mensen dit zo letterlijk zouden nemen though, ik heb het artikel bijgewerkt.

Natuurlijk! 👍 Hier is een nieuwe, ludieke handtekening die je op je profiel op Tweakers kunt zetten! 🔥

• TV_NERD
Same, ben ook voorstander van de wat lossere stijl, is ook geen kritiek verder!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Persoonlijk vind ik de grens hier overschreden tussen lossere stijl en kinderachtige stijl.

[ Voor 4% gewijzigd door Sissors op 20-03-2026 13:25 ]

• TV_NERD
Sissors schreef op vrijdag 20 maart 2026 @ 13:25:
Persoonlijk vind ik de grens hier overschreden tussen lossere stijl en kinderachtige stijl.
Nee ik moest wel gniffelen en vond 12 leuker dan de uitdrukking nu :) Juist 12 maakt het verfijnde humor, 2 man en een paardenkop is imho wat "simpeler" magoed.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Dan zal mijn gevoel voor humor wel niet 'verfijnd' genoeg zijn.

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:51

Aganim

I have a cunning plan..

Sissors schreef op vrijdag 20 maart 2026 @ 13:25:
Kinderachtig vind ik wel meevallen, maar ik vond dit ook geen geslaagde poging om er een lossere schrijfstijl op na te houden. Geschreven sarcasme is soms gewoon lastig op te pikken en het laatste wat een journalistiek artikel zou moeten bewerkstelligen is mensen achterlaten met de vraag 'was dit nou serieus'?

Bedenk ook dat iemand jaren na dato dit artikel misschien tegenkomt en de humor niet op kan pikken, bijvoorbeeld omdat Metaverse een maand na dit artikel alsnog ter ziele ging. Dan kan ik me voorstellen dat diegene het genoemde gebruikersaantal zomaar letterlijk neemt.

Een lossere schrijfstijl is prima, maar het moet wel feitelijk blijven. Of natuurlijk [sarcasme] tags inzetten. :P
Pagina: 1