Toon posts:

Hosting

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een nieuwe host, momenteel wordt ik gehost op playnet.com en ik ben er niet helemaal blij mee: sloompie, downtime, slome mysql server, geen mogelijkheid tot sub hosting en geen pop3 mail accounts.
Weet er misschien iemand een game network of gewoon een host die mij gratis (ja helaas ik zoek een gratis host) wil hosten.

De site is www.frag-energy.net Als je iets weet post het ff hier en als je meer wilt weten ^^icq^^

Tim

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Op donderdag 20 september 2001 15:38 schreef GDOG het volgende:
Ik ben opzoek naar een nieuwe host, momenteel wordt ik gehost op playnet.com en ik ben er niet helemaal blij mee: sloompie, downtime, slome mysql server, geen mogelijkheid tot sub hosting en geen pop3 mail accounts.
Weet er misschien iemand een game network of gewoon een host die mij gratis (ja helaas ik zoek een gratis host) wil hosten.

De site is www.frag-energy.net Als je iets weet post het ff hier en als je meer wilt weten ^^icq^^

Tim
:? Vind je dit bij Spielerij horen |:(

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Yep dit is beetje verkeerde forum ja.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 september 2001 15:41 schreef Manic het volgende:
:? Vind je dit bij Spielerij horen |:(
Ja want jullie (ik ook maarja) surfen het hele web af naar nieuws and what ever. Dus misschien kent iemand een goed game netwerk dat mij kan hosten (niet gamespy industries incl. phl etc.)