Linux Foundation wil opensource beschermen tegen stortvloed…

Pagina: 1
Acties:

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13:19
Artikel: nieuws: Linux Foundation wil opensource beschermen tegen stortvloed aan AI-bu...
Auteur: @JaspB

Moet het toch even kwijt, maar ik vind dat de titel nadruk legt op het verkeerde.
Linux Foundation wil opensource beter beschermen tegen kwetsbaarheden, waarbij het een effect is dat er minder (AI) bug meldingen zullen zijn.

Het klinkt nu alsof LF AI-bugmeldingen tegen wil gaan, maar ze willen software veiliger hebben, omdat het makkelijker is geworden om kwetsbaarheden te vinden.

T.Net Creality 3D Printer Discord

• JaspB
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:14

JaspB

Nieuwsredacteur
Hm, ik snap je kritiek op deze kop. (Die zeker niet de eerste kop was, maar ik vond het tikje lastig om gewenste elementen daarin te krijgen zoals: AI-gegenereerde bugmeldingen, stortvloed/vloedgolf, Linux Foundation, 12,5 miljoen van Big Tech / AI-reuzen, kwetsbaarheden, security, bugmeldingen afhandelen, enz.)

De Linux Foundation heeft het hier echter ook over triage van bugmeldingen, waarbij ik sterk vermoed dat dat AI-slop betreft. Devs (en maintainers) zijn natuurlijk ook veel tijd kwijt aan het beoordelen van meldingen, of die wel echt hun tijd&aandacht waard zijn - wat dan dus al tijd&aandacht opslokt.