Toon posts:

Luidspreker van modem blijft aan!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik met mijn Conexant 56K modem verbinding met het internet maak, blijft die k*tluidspreker aanstaan (kraken enz). In de instellingen van het modem staan allemaal zo ingesteld dat de luidspreker uit zo moeten staan, maar dit is niet zo.

Moet ik nou dat ding er af breken, of kan het ergens anders aan liggen? Ik gebruik de Generic Soft56K Data Fax-drivers.
Internetten/e-mail kan wel gewoon.

• MrKoen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-08 09:12
Ik neem aan dat je dus in het hardware overzicht onder de eigenschappen van je modem het volume balkje na het maken van de verbinding helemaal naar links hebt gezet? Dan zou ie inderdaad moeten zwijgen zodra er verbinding is. Probeer anders eens de drivers opnieuw te installeren of kijk voor een updated driver of FAQ op de site van de fabrikant.

Succes

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
plak je toch een stukje plakband over het speakertje heen :?

deden wij ook altijd
of je soldeert hem eraf

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:01
En maak er dan een schakeling aan wanneer de modem een verbinding maakt dat er een lampje gaat branden.
Op donderdag 20 september 2001 15:43 schreef Barracuda_1 het volgende:
plak je toch een stukje plakband over het speakertje heen :?

deden wij ook altijd
of je soldeert hem eraf

• Fatamorgana
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08 04:17

Fatamorgana

Fietsen is gezond.

Bij een extern modem heb ik wel eens een koptelefoon aansluiting gezien. Als je ook zo'n aansluiting hebt, duw er gewoon een plugje in en weg is je geluid uit het speakertje.

Verwijderd

Je kan hem volgens mij in windows op twee verschillende manieren (langs twee verschillende wegen) uitzetten. Volgens mij als je het via internet opties (Instelling van verbinding) deed ipv van via configuratiescherm dan moest het werken..

• Fault
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 15:56
Bij mij wilde mijn externe e-tech 56k ook nooit stil zijn, opgelost door een string in te voeren. Misschien werkt deze bij jou ook, kzou zeggen, probeer het eens!
Gewoon onder extra bij eigenschappen van je modem invoeren:
AT&F D2&C2%E1

Verwijderd

Topicstarter
Het schuifje staat helemaal naar links en er staat geen vinkje voor "luidspreker inschakelen" bij de configuratie van het modem.

Het lullige is dat dit modem het 2 dagen geleden nog gewoon deed, maar dat na een herinstallatie van Windows 2000 kan ik de drivers niet goed installeren. Daarom heb ik deze drivers gebruikt. De vorige keer dat ik dit modem heb geïnstalleerd, was het ook een verschrikkelijk geklooi en is het me min of meer bij toeval gelukt.

Daarom vind ik het raar dat dat kreng het nou niet meer goed doet.

• Xanax959
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-08 22:01

Xanax959

relax...

M0 (nul) werkt bij mij heel goed

Atari portfolio Dos 2.11

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-07 20:52

Aapzak

Your genuine OS hopper

Inderdaad, M0 toevoegen aan je init string zou prima moeten werken

PSN ID: Aapzak

Verwijderd

Topicstarter
Waar stel je die string in?

Het kabeltje in het modem werkt niet en internetopties staat al goed ingesteld.

Ik heb ook ff een beetje (geprobeerd) te surfen, 50% van de site geven een HTTP 500 - Interne serverfout. Oa. tweakers.net, msn.nl, hotmail.com. Heeft dit allemaal te maken met die drivers?

Plakbandje dan maar?

Verwijderd

Topicstarter
[faudje]

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op donderdag 20 september 2001 16:00 schreef Berran het volgende:
Waar stel je die string in?
Configscherm- Modems - (modem seleteren)-Eigenschappen - tab 'verbinding' - geavanceerd - extra instellingen

in windows dus

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Verwijderd

Topicstarter
Doet nog steeds niet!!!!! Help!!!! :'(:'(

Init string heb ik inmiddels ook geprobeerd, geen succes. Verder /lijkt/ het wel alsof alles het doet.

Vreeeemd.

• Fault
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 15:56
Deze werkt ook niet?
AT&F D2&C2%E1
Volgens mij was deze namelijk niet modem afhankelijk

Verwijderd

De string m0 (m-nul) toevoegen in dat lege regeltje bij de eigenschappen van het modem (tweede tabblad).

Verwijderd

Topicstarter
Bij de string AT&F D2&C2%E1 geeft het modem een hardwarefout aan, als ik M0 er achter zet dan maakt ie gewoon verbinding, maar met geluid.

Verwijderd

M0L0 dus M nul L nul

Doe anders eerst een keer Z daarmee reset je de modeminstellingen

En daarna bijvoorbeeld dus &F M0 L0

Met &F stel je hem in op de standaard fabrieksinstellingen

Verwijderd

Topicstarter
Is it just me . . . ?

Ik heb alle strings wel geprobeerd, maar /geeneen/ doet het. Bleegh.

Verwijderd

Wanneer is ie dat gaan doen met dat geluid of heeft ie dat altijd al gedaan ??

Probeer eens andere drivers of een flash-upgrade misschien dat je dan van die slechte muziek af bent

Als je de drivers niet meer hebt en de fabrikant niet weet kijk dan desnoods naar de chipset en revisienummer of het FCC nummer en zoek eens op windrivers.com

Kan me in ieder geval wel de irritatie rondom dat gekraak voorstellen.

Anders gewoon ff modemluidspreker lossolderen >:)

Verwijderd

Wat is nu zo moeilijk... in dat hele lege regeltje zet je alleen m0. Ik heb al tientallen verschillende PC's gebouwd met evenveel verschillende types en merken modems en bij allemaal werkt het. Ik zie hier de meest vreemde strings en zelfs combinaties ervan die helemaal niet werken. Dus volume omlaag en m0 intypen. Kan toch niet zo moeilijk zijn, toch?!

Verwijderd

Okidokie ik weet niet of je kan lezen, maar hij zegt toch dat ie dat al gedaan heeft.

Niet alles is hetzelfde. Probeer een constructieve bijdrage te leveren als je iets post. (no offense)

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik had dat ook met een conexant. in 2 verschillende pc's. het modem vervangen voor exact dezelfde werkte heel goed. ik denk dus dat je modem defect is.

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-06 17:42
edit:

oopz

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Pagina: 1