Samsung keyboard installeren weer op een tablet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• kujinshi
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 11:08

kujinshi

seven heroes

Topicstarter
Mijn vraag
Hallo, op een tablet is het Samsung Tablet Keyboard overhoop (Android). :( In de settings staat er niks meer als keyboard. Niks meer waarop je kan typen.

Hoe kan ik een Samsung Keyboard weer geinstalleerd krijgen zonder het tablet geheel te moeten resetten oid?

Moeilijke is ik kan niks typen meer op het tablet, iets zoeken in de appstore werkt dan niet.

Ik zie zelf als in de keyboard als installatie/selectie file op een computer hebben en dan de tablet met kabel aansluiten. Dan kan ik met klikken er heen gaan om hem te installeren?

Hoe kan ik een keyboard app downloaden? Mag een standaard keyboard voor een tablet (Android) zijn anders.

Hulp graag, het is een ellende dat het keyboard niet meer werkt.

Alle reacties

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Naar mijn weten kun je nooit het standaard keyboard uitschakelen, kun je screenshots bijvoegen misschien?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• kujinshi

kujinshi

seven heroes

Topicstarter
Hij staat nu op een Voice AI keyboard ingesteld. Dat is wat Google heeft geselecteerd.

• SniperGuy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-03 18:34
Hang er een usb keyboard aan. Grote kans dat je dan gewoon kunt typen

• kujinshi

kujinshi

seven heroes

Topicstarter
Dan heb ik een USB-C naar omgekeerd USB connector nodig? Alle keyboards hier hebben een normale USB erop zitten.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

kujinshi schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 16:27:
Hij staat nu op een Voice AI keyboard ingesteld. Dat is wat Google heeft geselecteerd.
Dan geef je je zoekopdracht met een stemcommando in?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:20
Geen idee wat het probleem is, maar je zou even een ander toetsenbord kunnen installeren zodat je in ieder geval je tablet weet kunt gebruiken, bijvoorbeeld GBoard.
Pagina: 1