Is het nog rendabel om een kapotte drive van een 17 jaar oude x360 te laten repareren..? Afgelopen week uit de doos gehaald nadat ik em in 2021 voor het laatst had gebruikt...console gaat aan...alles werkt naar behoren..alleen leest hij geen dvd's meer. Heb em naar een reparateur afgelopen vrijdag gebracht en die gaf vandaag aan dat alleen de drive het niet meer doet..en aangezien je nauwelijks meer aan de dvd drive meer kunt komen kon hij er niets meer aan doen.
Nader onderzoek wees ook uit dat de drive 'gehuwd' is met het Mobo...dus dat brengt ook extra gedoe met zich mee.
...
Gaat dus om een Xbox 360 Arcade 60 Gb
...
Ben altijd heel zuinig en netjes op deze console geweest..wilde wat oude spellen weer spelen dus was ergens wel beetje teleurgesteld toen ik hierachter kwam
...
Nader onderzoek wees ook uit dat de drive 'gehuwd' is met het Mobo...dus dat brengt ook extra gedoe met zich mee.
...
Gaat dus om een Xbox 360 Arcade 60 Gb
...
Ben altijd heel zuinig en netjes op deze console geweest..wilde wat oude spellen weer spelen dus was ergens wel beetje teleurgesteld toen ik hierachter kwam
...
[ Voor 10% gewijzigd door LongJoy1980 op 16-03-2026 20:43 ]