Toon posts:

3310 online kopen bij Ben

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om de Nokia 3310 met ben prepaid online te kopen op www.ben.nl. Wie van jullie heeft ervaringen met bestellen vanaf de ben site? Hoe lang duurt het voordat je het pakket thuis hebt? En moet degene die het pakket besteld heeft, zelf tekenen bij ontvangst? Omdat ik vanaf volgende week niet meer zovaak thuis ben.

Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden.

Ohw ja, bij ben kost hij 275 piek. Zijn er mensen die hem goedkoper hebben gezien elders? Laat het me dan ff weten!

Verwijderd

Yep, ik heb hem op www.gsmstunter.nl gekocht >:)
Kijk zelf maar wat een aanbieding!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 september 2001 18:20 schreef dorus het volgende:
Yep, ik heb hem op www.gsmstunter.nl gekocht >:)
Kijk zelf maar wat een aanbieding!
Kan de informatie over die aanbieding niet te zien krijgen. Maar ik wil hem in prepaid hebben trouwens.

• geertb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-08 16:34
Ik wil er binnenkort ook eentje bestellen. Via telecom.nu heb ik vorig jaar een gratis Ericsson A1018S (:D) gekregen, dat ging alleen goed, maar nu wil ik opzeggen (heb ik opgezegd)

Maar krijg geen bevestiging van BEN.
Waar moet ik opzeggen (adres?)
Heb BEN een mailtje gestuurd, maarja geen respons |:(

Verwijderd

Op donderdag 20 september 2001 20:28 schreef gbooster het volgende:
Ik wil er binnenkort ook eentje bestellen. Via telecom.nu heb ik vorig jaar een gratis Ericsson A1018S (:D) gekregen, dat ging alleen goed, maar nu wil ik opzeggen (heb ik opgezegd)

Maar krijg geen bevestiging van BEN.
Waar moet ik opzeggen (adres?)
Heb BEN een mailtje gestuurd, maarja geen respons |:(
Bel anders gewoon ff

• geertb
Op donderdag 20 september 2001 21:38 schreef NM het volgende:

[..]

Bel anders gewoon ff
Goed plan, zal ik morgen eens doen
(heb altijd een beetje een hekel aan bellen ;) )

Verwijderd

Nog even over gsmstunter. Je bent in totaal ongeveer 250 piek kwijt (alles inclusief, behalve bellen). De informatie is inderdaad een beetje zoek geraakt.

• geertb
Grappig, gisteren zei ik nog over dat abonnement dat ik niks had gehoord. Doe ik vandaag mijn telefoon aan: Raadpleeg lv (leverancier) Kaartfout.

Waarschijnlijk toch opgezegd ;) Zou leuk zijn als ik daar even een bevestiging van zou ontvangen (had gevraagd om Ben Vrij informatie, nummerbehoud en dat soort dingen)
Pagina: 1