• Henrico_NL
  • Registratie: Maart 2026
  • Laatst online: 01-04 16:31
Hoi,

Heeft iemand anders ook het probleem dat YouTube Live vastloopt of steeds dezelfde paar seconden herhaalt op een Google Nest Hub (2nd Gen)? Gewone YouTube-video’s werken prima, maar livestreams lopen vast en het geluid valt weg. Meerdere mensen in de Google Nest-community melden hetzelfde probleem.

Hier is het topic dat ik hierover al heb gemaakt:

https://www.googlenestcom...t-Hub-2nd-Gen/td-p/794927

Ik ben benieuwd of meer mensen dit probleem hebben. Als je dit apparaat ook hebt of een andere Hub, zou je misschien even kunnen testen of het bij jou ook gebeurt? Dat zou helpen om te bevestigen of dit een groter probleem is. 🫡

• liberque
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:32

liberque

Vrijzinnig!

Ik ben benieuwd of meer mensen dit probleem hebben. Als je dit apparaat ook hebt of een andere Hub, zou je misschien even kunnen testen of het bij jou ook gebeurt? Dat zou helpen om te bevestigen of dit een groter probleem is. 🫡

Dat hele topic staat vol met mensen die hetzelfde ervaren, maar om je te humoren: ja hier een identiek probleem. Duidelijk een Nest issue: kunnen wij niet oplossen, maar is aan Google helaas.

Try looking into that place where you dare not look! You'll find me there, staring out at you!

• Henrico_NL
@liberque Geef dan even de link naar dat topic dat ook over YouTube Live op de Google Nest gaat? Bij de Google Community was ik namelijk juist de eerste die het daar meldde.

En waarom reageer je gelijk zo?
“ Dat hele topic staat vol met mensen die hetzelfde ervaren, maar om je te humoren”

• Henrico_NL
En oja @liberque ik bedoelde of het hier in Nederland het zelfde is😊

• liberque
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:32

liberque

Vrijzinnig!

@Henrico_NL ik refereerde naar het topic wat je daar zelf gemaakt had. Reacties daar zijn van vanaf 2 weken oud die je probleem bevestigen. Dus conclusie is dat het niet individueel aan jouw setup ligt.
En waarom reageer je gelijk zo?
“ Dat hele topic staat vol met mensen die hetzelfde ervaren, maar om je te humoren”
Omdat ik het voor je getest heb opdat je weet dat het niet gebied gebonden is. Wellicht overbodig als ik het topic aldaar doorlees. Humoring slaat dan ook op tegemoetkomen terwijl het eigenlijk redundant is. Zat geen enkele slechte intentie aan.

Sterker nog: ik heb juist hulde voor je om als eerste dat probleem te melden. Alleen jammer dat Google zo traag en log is.

[ Voor 9% gewijzigd door liberque op 16-03-2026 18:48 ]

Try looking into that place where you dare not look! You'll find me there, staring out at you!