Misschien ben ik azijn aan het pissen, maar het valt me recentelijk op dat artikelen vaak wat meer 'dumbed down' overkomen? Ieder artikel heeft nu een afbeelding (ook als het 'stock afbeelding van telefoon met logo van iets in artikel benoemd' is of zoiets vrij nietszeggends) bijvoorbeeld, maar ik merk ook dat jargon in kopjes wordt vermeden, en dat vaker de lezer wordt aangesproken ('Als je vertrouwt op de encryptie van Instagram-dm’s, dan heb je over twee maanden pech.' bijvoorbeeld)
Is dit onderdeel van het plan om Tweakers als geheel 'toegankelijker' te maken of zie ik spoken? Ik vind het allemaal soms een beetje tenenkrommend, maar het geld moet ook rollen natuurlijk
Ik ben zelf eigenlijk benieuwd naar wat nu precies anders is in de 'stijlgids' voor zover die bestaat.
Is dit onderdeel van het plan om Tweakers als geheel 'toegankelijker' te maken of zie ik spoken? Ik vind het allemaal soms een beetje tenenkrommend, maar het geld moet ook rollen natuurlijk
Ik ben zelf eigenlijk benieuwd naar wat nu precies anders is in de 'stijlgids' voor zover die bestaat.