stopcontact met bewegingsmelder

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• gribo
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16:13
Mijn vraag
Ik zoek een stopcontact met bewegingsmelder. Ik wil daar een lamp op aansluiten die aangaat als ik de betreffende kamer inga en weer uitgaat als ik de betreffende kamer weer uitga (of kort daarna).

Ik vind via google veel bruikbare links. Zie bvb de aangehechte foto.

Belangrijk is dus dat de lamp aanblijft zolang ik in de kamer ben. Heeft iemand een tip voor een goede / goedkope die doet wat ik wil?

Alvast bedankt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FXaSQzoyK7pt2ip3DeSRktN3oVA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tvfhN9u5ry8xMeJx2Il8Oaoy.jpg?f=fotoalbum_large
...

Alle reacties

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:46

JdM

Humbled

Ik snap de vraag niet goed, je hebt het al gevonden? Kwestie van kopen en proberen lijkt me?

• gribo
Ik hoor graag een aanbeveling van iemand die zo een ding gekocht heeft en vooral de zekerheid (vooraf!) dat hij blijft branden zolang ik in de kamer ben.

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:04

dragonhaertt

@_'.'

Wil je perse een stekker er in kunnen steken?
Steinel maakt prima sensoren, maar die hebben geen stopcontact versie.
Verder kan je met je voorbeeld waarschijnlijk niet echt fout gaan. Zo'n sensor heeft een timer, en zolang je in het zicht van de sensor blijft, blijft de timer resetten.
Gevoeligheid en schemer stand kan je zo te zien ook aanpassen.
Prima oplossing toch? Voor 15 euro.

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

• gribo
Ja, ik wil perse een stekker erin kunnen steken want ik wil er een of meer schemerlampen op aansluiten.

Ik kan zeker eens wat proberen maar ik zou graag horen van iemand die ervaring heeft met een bepaalde stekker/sensor (niet perse die van het plaatje).