Kan mappen in outlook niet verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Neall
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 15-03 12:56
Ik heb outlook 365 op 3 device geïnstaleerd. Op mijn laptop een aantal mappen leeggehaald en verwijderd. Deze zie ik op mijn tablet nog steeds in outlook staan terwijl mijn inbox wel gewoon synchroniseerd. Tevens kan ik de mappen niet weghalen op mijn tablet of ik zie iets over het hoofd? Het gaat om een imap account van chello nu ziggo.

Ik heb outlook al opnieuw geïnstaleerd.

Alle reacties

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

En als je de mappen weghaalt via een browser (lees webmail), worden de mappen dan wel verwijderd op je endpoints?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Neall
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 15-03 12:56
Met endpoints bedoel je tablet/telefoon?
Ook al geprobeerd inderdaad

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-03 18:42
Neall schreef op zondag 15 maart 2026 @ 12:47:
Met endpoints bedoel je tablet/telefoon?
Ook al geprobeerd inderdaad
Endpoints zijn in principe alle devices ja. Dus tablet, mobiele telefoon, laptop en desktop.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het gaat niet over Windows, dus ik verplaats even van Windows clients naar de software-buren.

Dus in de webmail heb je de hele map verwijderd, daarna de Outlook app verwijderd van de tablet, opnieuw geïnstalleerd en toch staat de map er weer terwijl het in de webmail weg blijft?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)