Vraag

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
Mijn vraag
Ik wil graag mijn Xiaomi Redmi Pad 2 unlocken, dit krijg ik niet voor elkaar vanwege beperkingen van Xiaomi. Misschien zie ik iets over het hoofd maar hoe kan ik deze tablet unlocken?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Xiamo Redmi Pad 2
3.0.3.0.WOVEUXM
model 25040RP0AE

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Via de community app moet ik toestemming aanvragen voor een unlock, dit kan vanaf maandag 16-03 00:00 (GMT+8). Ik heb een wekker gezet om in deze app op de knop te drukken.
Hierna moet ik in de Xiaomi Unlock tool de tablet daadwerkelijk unlocken. Deze app vraagt om login gegevens en ik moet hierna mijn telefoonnummer verifieren. Dit werkt niet en krijg dan ook de melding "An error occurred, try again later". Ofwel, ik kan deze tool niet gebruiken. Ik heb ook een oudere versie van de tool geprobeerd maar krijg dan de melding dat de browser te oud is, ondanks dat dit een gedownloade tool is.

- Apparaat is teruggezet naar de fabrieksinstellingen, alle logins geskipt en alleen Xiaomi account ingelogd.
- Nieuw Xiaomi account aangemaakt via de tablet, ik kan nergens een telefoonnummer toevoegen.

Hoe kan ik deze tablet unlocken?

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@MarkyB misschien is het een typo, maar 16-03 is pas over 2 dagen.

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
rens-br schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 23:27:
@MarkyB misschien is het een typo, maar 16-03 is pas over 2 dagen.
Dat klopt en dat is een deel van de frustratie. Je kan in het developer menu kiezen voor de unlock, maar die faalt standaard omdat de procedure dus (blijkbaar) veranderd is. Je moet via de community app een approval aanvragen, deze kan alleen op gezette tijden en als ik chatgpt moet geloven zijn die approvals binnen 3 minuten weg en kan je op de volgende wave wachten.

Ik wilde de Mi Unlock Tool alvast openen en dat is dus al de volgende horde die ik moet zien te nemen, het telefoonnummer wat ontbreekt maar wat ook op geen enkele manier toe te voegen is.

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
Als ik vandaag kijk in de Community app, dus om de unlock aan te vragen dan is de dag verschoven naar 17-03 waarop ik het zou kunnen proberen.

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
Exact om 17.00 uur zat ik klaar om het device te unlocken en op de seconde nauwkeurig verschoof de datum weer met 1 dag. Wat moet ik doen om dit device te unlocken? Ik heb echt het gevoel dat deze tablet gegijzeld wordt en ik nooit admin rechten kan krijgen.

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:27
Zondag was het toch al naar de 17de verzet?
Hoezo precies om 17:00? En je tablet is niet gegijzeld, je kan er toch mee werken, alleen nog niet je bootloader unlocken.

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
Het was om 17.00 uur precies 17-03 00:00 gmt+8.

Ik vind dat als ik geen admin ben en ik deze rechten ook niet kan verwerven dat mijn apparaat gegijzeld wordt.

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-04 19:45
Je zou hypersploit kunnen proberen. Hiermee heb ik mijn xiaomi pad 5 kunnen unlocken.
https://github.com/TheAirBlow/HyperSploit

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
RedNas74 schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 19:27:
Je zou hypersploit kunnen proberen. Hiermee heb ik mijn xiaomi pad 5 kunnen unlocken.
https://github.com/TheAirBlow/HyperSploit
Helaas, ik heb een patched HyperOS, dan werkt deze tool niet.
Vandaag trouwens van 16:55 tot 17:05 coninu aan proberen te vragen, de datum verwisseld gewoon instant naar de volgende dag zonder dat het lijkt dat er aanvragen behandeld worden.
Pagina: 1