Vraag

• eironeia
  • Registratie: Maart 2026
  • Laatst online: 15:57
Mijn vraag
...Hoe kan ik zo in het diamodel komen van Impress van LibreOffice, dat ik de achtergrond afbeelding 1 mm kan verschuiven. Ik zie op alle afbeeldingen (met 4 verschillende standaard achtergrond afbeeldingen) rechts en onder een rand zitten

Relevante software en hardware die ik gebruik
Impress van LibreOffice (op windows)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik kan wel de achtergrondafbeelding wijzigen..... maar dat wil ik niet. Bovendien ben ik bang dat alles dan mis gaat, ik had eerder al dat alle afbeeldingen uit mijn presentatie verdwenen waren door het op te slaan als ms PowerPoint ..... Ik wil het model openen en dan even schuiven.

Dus hoe ik het straks op een andere pc moet openen is mij nog een raadsel. Maar dat is een andere vraag.

Alle reacties

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:20

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Weet je zeker dat het niet een schaduw effect is die je ziet als witte rand?

Commandline FTW

• eironeia
  • Registratie: Maart 2026
  • Laatst online: 15:57
:o ..... mmm dat zou kunnen. Het ziet er niet erg mooi uit, maar is wel precies zo gepositioneerd als een schaduwrand.

Ik kan daar zeker niet van af komen?

dank voor je reactie, ik begrijp dus
dat bij het invoeren van een achtergrond deze vast gepositioneerd word en er geen verschuif optie is.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:20

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zoals ik in het verleden met achtergronden in PP/Impress heb gewerkt, waren die altijd dia vullend. Wil je echt weten of er nog een pixel onder en rechts is, toon het dan als werkelijke presentatie ipv in de ontwerper kijken. Check ook of de kleur verandert als je ipv een donkere interface naar de lichte schakelt.

Commandline FTW