T28s hulp nodig

Pagina: 1
Acties:

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Hee

Sinds 2 dagen geeft mijn batterij indicator niet de juiste hoeveelheid aan, sterker nog, als ik mijn telefoon aan zet (en dan net uit de lader haan omdat ie opgeladen is) geeft ie aan dat ie helemaal vol zit, als vervolgens de sim is geladen geeft ie aan dat de batt. helemaal leeg is terwijl hij eigelijk vol moet zitten. de teleffon gaat niet uit maar blijft het gewoon doen net alsof de batt. gewoon vol zit. (volgen jullie hem nog?) het rode lichtje knipperd ook!!
Iemand hier ervaring mee? suggestisch?

Greetz,

VC

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Verwijderd

1 keer gehad maar toen ik hem daarna half uur uitgezet had deed ie het weer.

Verwijderd

Batterij loshalen, sim eruit, contacten schoonmaken, half uurtje met rust laten...

Kans is groot dat ie dan weer normaal doet.

• vacuumcleaner
kep hem een nacht uitgehad maar nogsteeds hetzelfde probleem.....
tnx voor je moeite
VC

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• vacuumcleaner
Op donderdag 20 september 2001 14:57 schreef DaJaN het volgende:
Batterij loshalen, sim eruit, contacten schoonmaken, half uurtje met rust laten...

Kans is groot dat ie dan weer normaal doet.
ga het proberen, tnx
VC

• vacuumcleaner
Op donderdag 20 september 2001 14:58 schreef vacuumcleaner het volgende:

[..]

ga het proberen, tnx
VC
Gepoetst geboent, alles los gehaald en nogsteeds het zelfde probleem, dan maar ff langs een ericsson service point, iemand die mij kan zeggen of ze het klepje gratis vervangen, ook al is de garantie verlopen? want die is ook een beetje gammel geworden, minder.....

Tijd voor een neiuwe phone, de T39m danmaar,

VC

spank u,

VC

Pagina: 1