Feyenoord: Bestuurlijke chaos en de mindere periode

Pagina: 1
Acties:

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-03 22:28

Agent47

I always close my contracts.

Topicstarter
N.a.v. Ajax: Bestuurlijke chaos en sportieve crisis toch maar besloten dit topic te openen.

De jaren onder Arnesen en Slot waren natuurlijk heel anders dan deze laatste jaren.
Waar onder Slot iedereen tot op zijn maximale niveau kwam, gaat alles onder RVP slecht. Het enige lichtpuntje momenteel is Read + Valente.

We hebben een AD met een dubbelrol, een RVC waar iedereen naar elkaar wijst, een VVF wat nog steeds niet is opgestapt. Alles wat onder Slot en Arnesen is opgebouwd is in een jaar of drie helemaal de grond in geboord.

Dan nog niet te spreken over het beroerde spel en niemand die ingrijpt ten opzichte van Priske vorig jaar. Laatstgenoemde heeft voor jaren aan salaris nog meegekregen.

[ Voor 6% gewijzigd door Agent47 op 13-03-2026 13:33 ]

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Agent47

Agent47

Topicstarter
Door mijn rood-witte bril moet er enorm veel gebeuren bij de club:

-Van Bodegom & Sjaak Troost moeten weg, laatstgenoemde stopt eindelijk aan het einde van dit voetbalseizoen.
-Dennis Te Kloese moet AD blijven, geen dubbelrol meer.
-Er moet dus een TD komen.
-RVP eruit.
- Nieuwe staff? De hoeveelheid blessures na het Slot tijdperk is ongekend.
- Prijzen van kaarten en eten en drinken zijn niet meer te betalen. " Club van het volk" noemt zich dat.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Las net dat Ferry de Haan td is bij Heerenveen... Dat zal dan nu toch zeker wel de gedroomde aanstelling van DtK zijn?

• Agent47

Agent47

Topicstarter
toolkist schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 18:46:
Las net dat Ferry de Haan td is bij Heerenveen... Dat zal dan nu toch zeker wel de gedroomde aanstelling van DtK zijn?
Ben heel benieuwd waar ze mee aankomen.

• toolkist
  • Niet online
Dick Advocaat de wonderdokter die het moet gaan fixxen... Aparte wending.

• Agent47

Agent47

Topicstarter
toolkist schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 18:18:
Dick Advocaat de wonderdokter die het moet gaan fixxen... Aparte wending.
Opzich niet gek hoor. Ik ben eerder benieuwd of RVP überhaupt wel luistert. @LZ86 Denk jij dat het nog nut heeft?

Ik denk vooral dat ze echt hopen en gokken dat je tweede wordt zodat de miljoenen binnenkomen en de selectie geruimd kan worden deze zomer. Volgens mij iets van 42?! Spelers in de selectie.

• toolkist
  • Niet online
Die spelers heb je toch keihard nodig met al die blessures? ;)

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 22:33
Ook al heb ik een Feyenoord-bril, ik moet toch ook toegeven dat de jaren onder Arnesen en Slot de uitzondering waren en dit de standaard in plaats van andersom. Mijn eerste actieve herinneringen zijn van het kampioensjaar onder Beenhakker en het UEFA Cup-seizoen was mijn eerste seizoenskaart (die ik sindsdien altijd gehouden heb), maar in die bijna 30 jaar kan ik me eigenlijk niet anders herinneren dan dat Feyenoord steevast amateuristisch geleid wordt met af en toe een korte periode als positieve uitzondering. En als ik met m'n pa praat is dat niet alleen de afgelopen 30 jaar zo, maar eigenlijk al sinds de jaren '70.

De potentie van de algehele Feyenoord is natuurlijk echt gigantisch, maar blijkbaar is er toch al decennialang iets dat het heel moeilijk maakt om dat eruit te laten komen. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik de huidige situatie maar accepteer of misschien zelfs romantiseer ofzo, want het rijtje dat je opnoemt lijkt me een no-brainer.

Overigens speelt het gigantische opportunisme van de voetbalwereld natuurlijk ook mee. Een DtK werd 2 jaar geleden nog gewoon keihard toegezongen en nu wordt ie bedreigd. Datzelfde is ook gebeurd met bijvoorbeeld Martin van Geel. Hoe kan je überhaupt lange termijbeleid maken met dat soort supporters? Hoewel er wel een aantal hele makkelijke fixes zijn bij het huidige Feyenoord, vind ik het ook wel lastig hoe je het op de lange termijn allemaal goed bij elkaar houdt en een professionele organisatie neer kunt zetten.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-03 13:20
Agent47 schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 09:16:
[...]

Opzich niet gek hoor. Ik ben eerder benieuwd of RVP überhaupt wel luistert. @LZ86 Denk jij dat het nog nut heeft?

Ik denk vooral dat ze echt hopen en gokken dat je tweede wordt zodat de miljoenen binnenkomen en de selectie geruimd kan worden deze zomer. Volgens mij iets van 42?! Spelers in de selectie.
Kansloos. Advocaat er is het zoveelste brevet van onvermogen van v Persie

• Agent47

Agent47

Topicstarter
Vld1989 schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 12:41:
Ook al heb ik een Feyenoord-bril, ik moet toch ook toegeven dat de jaren onder Arnesen en Slot de uitzondering waren en dit de standaard in plaats van andersom. Mijn eerste actieve herinneringen zijn van het kampioensjaar onder Beenhakker en het UEFA Cup-seizoen was mijn eerste seizoenskaart (die ik sindsdien altijd gehouden heb), maar in die bijna 30 jaar kan ik me eigenlijk niet anders herinneren dan dat Feyenoord steevast amateuristisch geleid wordt met af en toe een korte periode als positieve uitzondering. En als ik met m'n pa praat is dat niet alleen de afgelopen 30 jaar zo, maar eigenlijk al sinds de jaren '70.

De potentie van de algehele Feyenoord is natuurlijk echt gigantisch, maar blijkbaar is er toch al decennialang iets dat het heel moeilijk maakt om dat eruit te laten komen. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik de huidige situatie maar accepteer of misschien zelfs romantiseer ofzo, want het rijtje dat je opnoemt lijkt me een no-brainer.

Overigens speelt het gigantische opportunisme van de voetbalwereld natuurlijk ook mee. Een DtK werd 2 jaar geleden nog gewoon keihard toegezongen en nu wordt ie bedreigd. Datzelfde is ook gebeurd met bijvoorbeeld Martin van Geel. Hoe kan je überhaupt lange termijbeleid maken met dat soort supporters? Hoewel er wel een aantal hele makkelijke fixes zijn bij het huidige Feyenoord, vind ik het ook wel lastig hoe je het op de lange termijn allemaal goed bij elkaar houdt en een professionele organisatie neer kunt zetten.
DTK blijft een prima AD. Ik vind het alleen onbegrijpelijk dat je na 3 jaar nog steeds geen td hebt. Hoe vaak we wel weer eens niet naast de pot hebben gepist omdat we weer eens te traag waren.

De vele blessures helpen ook totaal niet mee. Ik geef alleen deze zomer nog een kans om de selectie op orde te krijgen, anders wordt het echt weer het " oude" Feyenoord ben ik bang.

• toolkist
  • Niet online
Agent47 schreef op vrijdag 20 maart 2026 @ 10:50:
[...]

DTK blijft een prima AD. Ik vind het alleen onbegrijpelijk dat je na 3 jaar nog steeds geen td hebt. Hoe vaak we wel weer eens niet naast de pot hebben gepist omdat we weer eens te traag waren.

De vele blessures helpen ook totaal niet mee. Ik geef alleen deze zomer nog een kans om de selectie op orde te krijgen, anders wordt het echt weer het " oude" Feyenoord ben ik bang.
Ben je wel een goede AD als je zelf niet door hebt dat je dubbelrol niet werkt?

• Agent47

Agent47

Topicstarter
toolkist schreef op vrijdag 20 maart 2026 @ 11:25:
[...]

Ben je wel een goede AD als je zelf niet door hebt dat je dubbelrol niet werkt?
Goede opmerking. Bij ons zijn ze helemaal gek op wijzen naar elkaar.

Pagina: 1