Ik wil de wandelwagen voor mijn gehandicapte kind voorzien van elektrische ondersteuning.
Helaas zijn bestaande hulpmiddelen onvoldoende toereikend om ook in de natuur te mogen genieten, vandaar dat ik zelf aan de bak moet.
Ik heb daarom een BAFANG (FM 500D) voorwiel motor gekocht en probeer eerst een oude MTB te elektrificeren en dan de constructie van de wandelwagen aan te passen, en de motor in een ander wiel te vlechten.
Nu loop ik tegen de situatie aan dat BAFANG weinig/geen specificatie vrijgeeft en dat de controller niet is in te stellen. zo wil ik:
- Pas sensor uitschakelen
- Rem sensor uitschalen
- Enkel de throttle (duimgas) inschakelen
- Maximum snelheid (wielomwentelingen) kunnen instellen.
Wie o wie wil en kan ons verder helpen met specificaties, aansluitschema’s.
Welke controller zou instelbaar zijn?
Hopelijk kan iemand ons helpen zodat onze mobiliteit kan worden vergroot!
Dank.
Helaas zijn bestaande hulpmiddelen onvoldoende toereikend om ook in de natuur te mogen genieten, vandaar dat ik zelf aan de bak moet.
Ik heb daarom een BAFANG (FM 500D) voorwiel motor gekocht en probeer eerst een oude MTB te elektrificeren en dan de constructie van de wandelwagen aan te passen, en de motor in een ander wiel te vlechten.
Nu loop ik tegen de situatie aan dat BAFANG weinig/geen specificatie vrijgeeft en dat de controller niet is in te stellen. zo wil ik:
- Pas sensor uitschakelen
- Rem sensor uitschalen
- Enkel de throttle (duimgas) inschakelen
- Maximum snelheid (wielomwentelingen) kunnen instellen.
Wie o wie wil en kan ons verder helpen met specificaties, aansluitschema’s.
Welke controller zou instelbaar zijn?
Hopelijk kan iemand ons helpen zodat onze mobiliteit kan worden vergroot!
Dank.