❤️🩹 Bezuinigen op armen en zieken 🤕 ? Welnee, Zucmantaks, nu 💰 !
Niet mee eens dat dit als advertorial klinkt. Klinkt meer dat je eigen sentiment jegens Meta je beoordeling van dit artikel kleurt.
Mensen die hun kind op deze manier willen controleren, zullen ook wel controleren welke apps geïnstalleerd worden. Zonder medeweten van de ouders Whatsapp installeren, lijkt me in dat geval heel moeilijk.
Vrijwilligheid heeft daar niets mee te maken, lijkt me, zoals zo dikwijls bij opvoeden. Mijn kinderen gaan ook niet vrijwillig naar school of vrijwillig naar bed.
Voor de rest eens met @SCIxX.
Vrijwilligheid heeft daar niets mee te maken, lijkt me, zoals zo dikwijls bij opvoeden. Mijn kinderen gaan ook niet vrijwillig naar school of vrijwillig naar bed.
Voor de rest eens met @SCIxX.
Het gaat me vooral om de titel. Als die iets als "WhatsApp belooft..." was geweest was het een heel ander verhaal geweest. Dan wek je als redactie niet de suggestie dat je kritiekloos accepteert dat het ook zo is (of eigenlijk dus: zou zijn).
[ Voor 7% gewijzigd door Bananenplant op 12-03-2026 15:08 ]
❤️🩹 Bezuinigen op armen en zieken 🤕 ? Welnee, Zucmantaks, nu 💰 !
Ik tag @JaspB eventjes, dan kan hij als auteur even meekijken.
Ik ben het helemaal eens dat de titel de suggestie wekt dat er grip volgt. En de startende suggestie van @Bananenplant klinkt ook prima. "WhatsApp belooft ouders grip op kinderaccounts zonder inzage in chats".
Ik reageer even namens Jasper. We proberen, zeker de laatste tijd, vaker in een titel te verwerken waarom iets gebeurt in plaats van alleen wát. Dus niet: "WhatsApp introduceert functie..." maar wel: "WhatsApp-functie kan..." Of "... is bedoeld om...". In dat kader proberen we hier te duiden wat het effect is.
Of dat gaat kloppen, of die grip er echt komt, tsja, dat is inderdaad afhankelijk van of ouders iets gaan gebruiken. Maar ik denk niet dat het inherent misleidend is om het op deze manier te schrijven.
Of dat gaat kloppen, of die grip er echt komt, tsja, dat is inderdaad afhankelijk van of ouders iets gaan gebruiken. Maar ik denk niet dat het inherent misleidend is om het op deze manier te schrijven.
Ik wil graag mijn sponsor SouthVPN bedanken voor het mogelijk maken van deze handtekening
Pagina: 1