Ik antwoordde via de "vraag en aanbod"-pagina op een zoekertje en ging verder in contact met de verkoper bovenaan dat gesprek staat in de eerste DM dus "Onderstaand bericht is een reactie op...". Daar wordt juist gelinkt naar de advertentie, deze: v&a aangeboden: Crucial P3 Plus 4TB NVMe (wat gaat om een intel cpu). In de tussentijd is die verkoop rond. Echter, wanneer ik nu naar diezelfde URL surf word ik zonder waarschuwing omgeleid naar een andere advertentie van dezelfde verkoper, namelijk v&a aangeboden: Crucial P3 Plus 4TB NVMe. Dat kan niet de bedoeling zijn? Ik zou verwachten een pagina te zien "dit product werd verkocht" of "dit zoekertje werd verwijderd".
Edit: ik kan de titel niet meer bewerken maar "zoekertje" was misschien duidelijker dan "advertentie". Excuus.
Edit 2: je kan zien dat het forum automatisch de URL's resolvet naar dezelfde titel, maar als je de URL's kopieert zie je dat het om twee verschillende URL's gaat.
Edit: ik kan de titel niet meer bewerken maar "zoekertje" was misschien duidelijker dan "advertentie". Excuus.
Edit 2: je kan zien dat het forum automatisch de URL's resolvet naar dezelfde titel, maar als je de URL's kopieert zie je dat het om twee verschillende URL's gaat.
[ Voor 14% gewijzigd door BramVroy op 11-03-2026 15:38 ]