Toon posts:

75GXP nieuw geluid, ernstig of niet????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat laatst te unrealen, hoor ik uit mn kast een bizar geluid...

Het lijkt op het geluid, die hoge fluit toon, van een staalsnijder... swiiiiiiiiiiiiijjjjjjjiiiiijjjjjiiiii

Nu had ik ook laatst aan mn fan van mn kast en van mn
GeForce2gts zitten kutten, die had ik wat losser gedraaid. Ik vond dit geluid te schel voor dat kleine fannetje. Mn vraag is dan ook of het jullie bekend voorkwam!!!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand met een IBM 75GXP of 60GXP??? met zon zelfde toon???

Verwijderd

Ja. Dan zal het wel niet lang meer duren voordat hij er mee uitscheid.

Er zijn winkels die er helemaal ziek van worden zoveel als er van die IBM's uitvallen.

Ik heb er zelf twee (een 15 en een 30) en heb tot op heden nog geen problemen, maar ik houd mijn hart vast....

Verwijderd

Nou houd je hart maar inderdaad vast, de mijne is binnenkort ook overleden denk ik. Hij gaf vanmorgen onwijs ratelend geluid alsof hij de data niet kan lezen, en het blijft achter elkaar doorgaan, dus paar seconden niets en daarna weer wel, totdat ik m'n pc gereboot heb.

Verwijderd

Topicstarter
Jawel maar ik hoorde dus niet ratelratelratel maar swiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!! Ik heb m net vind ik beetje zonde om m te houden....

• Fault
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 15:56
Dat had ik een keer in mijn oude pc. Was een fuji, ding maakte een schurend, aanlopend, geluid. Na een restart vielen er hele partities weg die niet meer opvraagbaar waren en die fdisk ook met geen mogelijkheid meer kon vinden. Dus misschien moet je maar heel snel naar de winkel lopen, dan wel rennen :+

Verwijderd

Ik zou zowiezo gaan backuppen zolang het nog kan. Dit soort geluiden hoort niet bij een hd, maar of het fataal is zou ik ook niet weten. De mijne wilde niet meer initialiseren en maakte een kggg...kgggg...kggg geluid.

Verwijderd

Mij 60gxp maakt bijna geen geluid, dus ik zou zekers snel gaan backuppen... nu het nog kan

the truth is in there, somewhere ;)

Verwijderd

the data is in there, somewhere...

bij mij tenminste :(

Verwijderd

Dit komt me te bekend voor. Exact ook zo'n staalsnijder in m'n bak zitten. Opeens was het er, dat geluid. Ik heb ook al verschillende keren zo'n krg krrrg geluid gehoord. Al veel bad sectors. Dit ding gaat binnenkort dood. Ik heb ook een dtla-307030.
Pagina: 1