Goedendag,
Ik werk momenteel aan een ambitieus samenwerkingsproject: een Smart V/I/F Sensor. We ontwikkelen een ultra-compacte (18x50mm) AC/DC-sensor waar een ATmega328 in verwerkt zit dat verder gaat dan alleen simpele metingen.
Het Fase 1-ontwerp draait op een ATmega Nano-module. We zoeken een enthousiaste C++ programmeur die energie krijgt van:
Real-time signaalbewerking (True RMS, FFT-analyse).
Embedded Optimalisatie (het maximale uit een microcontroller halen).
Internationale Samenwerking met een diverse groep gepassioneerde engineers.
Heb jij een passie voor "high-performance sensing" en wil je bijdragen aan een innovatieve hardware-stack? Laten we bouwen. Neem contact met me op voor de details!
...
Software platformen die we gebruiken
VCS-PIO
Multisim
Ultiboard
Groeten Piet de Pad
Ik werk momenteel aan een ambitieus samenwerkingsproject: een Smart V/I/F Sensor. We ontwikkelen een ultra-compacte (18x50mm) AC/DC-sensor waar een ATmega328 in verwerkt zit dat verder gaat dan alleen simpele metingen.
Het Fase 1-ontwerp draait op een ATmega Nano-module. We zoeken een enthousiaste C++ programmeur die energie krijgt van:
Real-time signaalbewerking (True RMS, FFT-analyse).
Embedded Optimalisatie (het maximale uit een microcontroller halen).
Internationale Samenwerking met een diverse groep gepassioneerde engineers.
Heb jij een passie voor "high-performance sensing" en wil je bijdragen aan een innovatieve hardware-stack? Laten we bouwen. Neem contact met me op voor de details!
...
Software platformen die we gebruiken
VCS-PIO
Multisim
Ultiboard
Groeten Piet de Pad