Wasdroogrek voor schuine wand

Pagina: 1
Acties:

• pastafan
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:24
In mijn nieuwe woning was en droog ik op zolder. Deze heeft schuine wanden (ca. 60 graden). Ik heb nu nog een standaard droogrek maar ik kreeg vanavond ineens een ingeving om de schuine wand te gaan gebruiken voor monteren van een daarvoor geschikt wasdroogrek.

Ik zie op internet weinig/ geen geschikte modellen hiervoor.

Heeft er iemand ervaring met het ophangen van te drogen was aan een schuine wand? Welk ophangmechanisme gebruik je? Heb je tips/ideeen?

Ik hoor het graag.

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
60? Ik denk dat je 25-30 bedoelt.

Ik heb het niet gedaan, te veel ruimte verlies. Zet maar eens een rek neer en probeer de achterste rijen te gebruiken.

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

• pastafan
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:24
DJMaze schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 20:04:
60? Ik denk dat je 25-30 bedoelt.

Ik heb het niet gedaan, te veel ruimte verlies. Zet maar eens een rek neer en probeer de achterste rijen te gebruiken.
in ieder geval groter dan 45 graden. Gemeten vanaf de muur zijde dan he

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:03
Geen ervaring met wasrekjes op schuine wanden. Maar ik heb een paar jaar terug de voor ons inmiddels overbodige traphekjes "gerecycled" naar wasrekjes voor in het trapgat. Op de foto lijken ze laag te hangen maar ik raak de was in ieder geval nooit met m'n hoofd. Wellicht een idee.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LJhkRCRtyvv7bFwpxHnpbUDVHNE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dpqfA43y1RxsgXz87sa9mTne.jpg?f=fotoalbum_large

Join het GoT Pulse-Team!