Toon posts:

Aanpassing forum naam Die Hard OCing

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
in het OCing forum loopt dit draatje

[topic=228398/1/500]

misschien zou die hier moeten staan, maar buiten dat, ik krijg een beetje het idee dat de discusie niet aangegaan wordt...
mijn vraag is: waarom?

het lijkt mij duidelijk dat men het niet kan vinden met de huidige oplossing, er zijn al meerdere opties aangedragen, maar deze worden niet afgewezen nog aangeprezen...

ik denk dat enige discusie wel op z'n plaats is

Verwijderd

Topicstarter
gaat dit nou gewoon weer dood gezwegen worden???
gevoelig onderwerp? wordt er intern over gelult?
zijn alle modjes op vacantie? of wat?

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
De desbetreffende mods zijn ook niet 24/7 online ;)

Verwijderd

Topicstarter
dat realiseer ik me, moet je ff de topics bekijken in Overclocking en Casemodding, ik denk dat het tijd wordt voor keihard optreden... (en een splitsing van het forum ;) )

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:14
Als je al die replies leest die ik in dat draadje heb gegeven hoef ik hier neits meer over te zeggen. Ik heb nou ongeveer 10x hetzelfde gezegd en ik ga het niet nog eens zeggen. En ja hierdoor raak ik geirriteerd.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
waarom zeurt iedereen zo over die naam :?
tis toch duidelijk; het forum blijft hetzelfde, maar het heet geen die-hard meer omdat het niet alleen voor die-hard(s) is

is toch sim-pel?

• Daan
Op donderdag 20 september 2001 21:46 schreef ikbenveldmuis het volgende:
waarom zeurt iedereen zo over die naam :?
tis toch duidelijk; het forum blijft hetzelfde, maar het heet geen die-hard meer omdat het niet alleen voor die-hard(s) is

is toch sim-pel?
Tsja, leg dat maar es uit..

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Sja de naam is wel simpel, maar dat [OC] regeltje vat ik niet helemaal :?

Geen aanval op Phreak ofzo, maar je ziet aan de topictitel heus wel waar het betrekking op heeft, en daarnaast wordt het er niet overzichtelijker op. (IMHO)

• Daan
Op donderdag 20 september 2001 23:18 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Sja de naam is wel simpel, maar dat [OC] regeltje vat ik niet helemaal :?

Geen aanval op Phreak ofzo, maar je ziet aan de topictitel heus wel waar het betrekking op heeft, en daarnaast wordt het er niet overzichtelijker op. (IMHO)
Zie topic in OCM daarover.

Verwijderd

Topicstarter
Zeuren is het laatste wat ik wil, ik probeer(de) de boel aan het rollen te houden, ik vraag me nog steeds af wat de motivatie nou is geweest voor de naams weiziging, dat het niveau niet Die Hard genoeg is is waar, maar daar kan ook aan gewerkt worden, toch? als bij elk 'probleem' de maatstaf verlaagt wordt, tot dat het 'probleem' geen probleem meer is is het einde natuurlijk zoek...

is natuurlijk een beetje overdreven, maar wat nu gedaan is is een stap in die richting, vandaar mijn toegeweide aandacht ;)

• Daan
Op vrijdag 21 september 2001 16:17 schreef Hiro Shima het volgende:
Zeuren is het laatste wat ik wil, ik probeer(de) de boel aan het rollen te houden, ik vraag me nog steeds af wat de motivatie nou is geweest voor de naams weiziging, dat het niveau niet Die Hard genoeg is is waar, maar daar kan ook aan gewerkt worden, toch? als bij elk 'probleem' de maatstaf verlaagt wordt, tot dat het 'probleem' geen probleem meer is is het einde natuurlijk zoek...

is natuurlijk een beetje overdreven, maar wat nu gedaan is is een stap in die richting, vandaar mijn toegeweide aandacht ;)
*zucht* Ok nog maar een keer...
In de eerste plaats zijn we (lees: de harde waren crew) tot deze beslissing gekomen omdat veel OC topics in bijvoorbeeld PMG en HA rondzwierven. Aangezien het voormalige DOC bestemd was voor deze topics zijn we tot een naamsverandering gekomen, omdat het nu duidelijker is dat alleen daar overclocking thuishoort, en niet in bijv. PMG of HA. Het Die-hard is er echter nog steeds welkom, meer dan welkom zelfs.

Ik hoop (echt) dat het nu wat duidelijker is.

Verwijderd

Topicstarter
heel duidelijk, dank je, het zal wel gewoon ff wennen zijn, nieuwe lading newbies moet ook nog ff wennen, ziet er alleen zo rommelig uit op het moment...

deze kan dicht
Pagina: 1