Cisco apperatuur (student)

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views

• scrapmech
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 10-03 17:05
Hallo iedereen,

Ik ben een student in Gent en ik studeer netwerk- en security. Ik wilde vragen of er iemand in de buurt woont die oude Cisco-apparatuur (bij voorkeur gigabit-apparatuur) heeft, zoals switches/routers, die ze niet meer gebruiken en anders weg zouden gooien.

En of ze die eventueel gratis of ter goedkope betaling naar me zouden kunnen opsturen / verkopen (ik betaal de verzendkosten indien nodig).

Ik zou de apparatuur willen gebruiken om te leren en om later mijn CCNA-certificaat te halen. Ik heb al een Cisco 2960 basismodel, maar die heeft Fast Ethernet. Ik wil de apparatuur zowel thuis als voor mijn studie gebruiken, dus Fast Ethernet is niet echt handig voor thuisgebruik.

Stuur me een berichtje of DM als je bereid bent om wat apparatuur naar me op te sturen om me te helpen met mijn studie.

Groeten, Je collega-netwerkengineer

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:15

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Welkom op het forum! Hier hebben wij een veel betere sectie voor: Vraag&Aanbod. Zo houden we alles netjes gescheiden. Succes!

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Dit topic is gesloten.