Toon posts:

Moederbord...ellende

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, op 15e vorige maand staat mijn PC in 1x stil...zwart scherm.

Wat blijkt nu, Moederbord, 40 gig HD en Voeding defect.
Dus ff naar Alternate trugbrengen binnen garantietijd, die bijna verlopen was.

Zien ze bij Alternate een schroeivlek aan de onderkant en zijn er volgens hen Elco's ontploft en nu doen ze ontzettend moeilijk en willen hem niet omruilen.
Dit vind ik wel laf omdat ik daar voor paar roodjes heb gekocht.

Hoe kan dit in vredesnaam gebeuren, elco's op een moederbord die ontploffen en tijdens normaal gebruik?

Ik heb er nooit problemen mee gehad en zelf dus echt niet lopen klooien, hij liep immers prima...enige is dat mijn PC bijna 24 uur per dag aanstaat. Het gebruik van programma's was hevig.

Kan dit zomaar gebeuren en waarom geven die eikels me geen nieuw moederbord ?
Kan ik eisen gaan stellen ?

Ze hebben moederbord KA7-100 teruggestuurd naar fabrikant in Duitsland...nu 5 weken verder, grrrrrrrr

:( :( :(

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:35

Twarp

just grin...

Een langzaam lekkende elco kan sluiting veroorzaken of in ieder geval geleiding veroorzaken op een plaats waar bijvoorbeeld voltages geregeld worden. Dit kan een oorzaak zijn. In principe moeten zij aantonen dat jij geknoeid heb en dit kan ook normaal voorkomen. Oorzaak kan bijvoorbeeld bevriezing zijn of oververhitting oid. suc6.

Meh ...

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:35

Laguna

Connaisseur

Jah :( klote idd ik zit ook met een dood KA7 bord heb 'm ook opgestuurd. Bij was het paar weken nadat ik me nieuwe IBM hd erin had gezet. Zie ook mijn topic.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Verwijderd

Topicstarter
GVD!!!!! net weer gebeld met Alternate eikels en zit me te vertellen dat de spanning in het net is opgeschroeft naar 240 volt...wat een eikels!!!

Zeg nu maar gewoon dat jullie daar te beroerd zijn om een nieuwe te geven in bijna einde van garantie periode.

IK KOOK VAN WOEDE!!! Machteloos sta je dan...

ALTERNATE TE RIDDERKERK FUCK U EIKELS !!!

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels dus na lezen van andere topics vernomen dat het door lekkende elco's kan ontstaan , dit zou een euvel zijn in abit moederborden.

Is dit inderdaad zo en wie heeft hier ervaring mee ?

Graag zie ik reactie tegemoed, omdat ik de gehele zaak uithanden ga geven richting advocaat die ik net op de hoogte heb gesteld.

Userabuse my assss...daar hoeven ze bij mij niet mee aan te komen.
:(

Verwijderd

Op vrijdag 21 september 2001 17:08 schreef x-o-v-o-x het volgende:
Inmiddels dus na lezen van andere topics vernomen dat het door lekkende elco's kan ontstaan , dit zou een euvel zijn in abit moederborden.

Is dit inderdaad zo en wie heeft hier ervaring mee ?

Graag zie ik reactie tegemoed, omdat ik de gehele zaak uithanden ga geven richting advocaat die ik net op de hoogte heb gesteld.

Userabuse my assss...daar hoeven ze bij mij niet mee aan te komen.
:(
een goede advo is duurder dan dat mobo :(

Verwijderd

Topicstarter
Dan moet je nog een hoop leren maatje, ;)

Verzekeringskwestie misschien ?

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Op vrijdag 21 september 2001 18:17 schreef x-o-v-o-x het volgende:
Dan moet je nog een hoop leren maatje, ;)

Verzekeringskwestie misschien ?
you go girl! :D

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• rdluca
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
En dan maar hopen dat je advocaat niet even veel gaat kosten als twee nieuwe MB's.

Verwijderd

Topicstarter
Het makkelijkste is om naar binnen te lopen pistool trekken en onder bedreiging een nieuwe Mb eisen waar ik gewoon recht op heb.(garantie)

Ze kunnen natuurlijk ook de zaak gewoon netjes afhandelen zoals het hoort.

Helaas zijn dit sprookjes en zal het aantal advocaten groeien.

Crazy world....

Dan nog te bedenken dat ik daar dus nooit meer iets zal kopen en andere mensen zal besmetten met mijn bevindingen.
Dan leert een klein rekensommetje mij dat voor die paar rotcenten, zij dus minder inkomsten kunnen verwachten.

triest...

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

volgen mij mogen ze het moederbord gewoon terug sturen om het te laten nakijken :)
als ze maar binnen een redelijk termijn een nieuw moederbord terug geven :)
als ze het controleren zullen ze ook wel zien dat je er waarschijnlek niets aan kon doen :)
maar ik ben nog steeds tevreden over alternate te ridderkerk :)
ik koop er eigenlijk alleen dingen die ik nergens anders kan kopen,en geen normale dingen omdat ze over het algemeen vrij duur zijn :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

moved HA >> PMG

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:48
Moved naar [forum=7].
Pagina: 1