Hoi, op 15e vorige maand staat mijn PC in 1x stil...zwart scherm.
Wat blijkt nu, Moederbord, 40 gig HD en Voeding defect.
Dus ff naar Alternate trugbrengen binnen garantietijd, die bijna verlopen was.
Zien ze bij Alternate een schroeivlek aan de onderkant en zijn er volgens hen Elco's ontploft en nu doen ze ontzettend moeilijk en willen hem niet omruilen.
Dit vind ik wel laf omdat ik daar voor paar roodjes heb gekocht.
Hoe kan dit in vredesnaam gebeuren, elco's op een moederbord die ontploffen en tijdens normaal gebruik?
Ik heb er nooit problemen mee gehad en zelf dus echt niet lopen klooien, hij liep immers prima...enige is dat mijn PC bijna 24 uur per dag aanstaat. Het gebruik van programma's was hevig.
Kan dit zomaar gebeuren en waarom geven die eikels me geen nieuw moederbord ?
Kan ik eisen gaan stellen ?
Ze hebben moederbord KA7-100 teruggestuurd naar fabrikant in Duitsland...nu 5 weken verder, grrrrrrrr
Wat blijkt nu, Moederbord, 40 gig HD en Voeding defect.
Dus ff naar Alternate trugbrengen binnen garantietijd, die bijna verlopen was.
Zien ze bij Alternate een schroeivlek aan de onderkant en zijn er volgens hen Elco's ontploft en nu doen ze ontzettend moeilijk en willen hem niet omruilen.
Dit vind ik wel laf omdat ik daar voor paar roodjes heb gekocht.
Hoe kan dit in vredesnaam gebeuren, elco's op een moederbord die ontploffen en tijdens normaal gebruik?
Ik heb er nooit problemen mee gehad en zelf dus echt niet lopen klooien, hij liep immers prima...enige is dat mijn PC bijna 24 uur per dag aanstaat. Het gebruik van programma's was hevig.
Kan dit zomaar gebeuren en waarom geven die eikels me geen nieuw moederbord ?
Kan ik eisen gaan stellen ?
Ze hebben moederbord KA7-100 teruggestuurd naar fabrikant in Duitsland...nu 5 weken verder, grrrrrrrr