• wmuller
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-03 14:58
Helderheid past zich niet meer automatisch aan als je buiten bent.
iPad is buiten niet leesbaar en bruikbaar, daar was hij wel voor bedoeld.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vK8jn7u_x4CNCOnOXtxn3uWWJUc=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/mbqIu1q8BLmk2XlncXSMNOV2.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b7g5Lt7fszPTwOjL0m1riFVjgHs=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/0GCIviUsogM51yRa5wPgQUfT.png?f=fotoalbum_tile
Instellen via menu ‘Toegankelijkheid’, ‘weergaven en tekstgrootte’ werkt niet. De tekst van het item ‘Past automatisch aan’ is grijs ipv zwart en geblokkeerd.
Instellen via menu ‘Scherm en helderheid, en ‘Beeldschermen en helderheid’ zelfde verhaal, tekst is grijs en geblokkeerd.
Wat nu?

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-03 12:18
Is er ooit een ander scherm ingezet, of iets aan gerepareerd?

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05:39
Neem even contact op met Apple via hun support app (kun je uit de app store installeren), zij kunnen op afstand meekijken.
Dan zijn er 2 mogelijkheden, er is een bug geïntroduceerd, en die lossen ze op met de volgende release.
Of er is iets specifiek mis met je tablet en die helpen ze op te lossen op afstand, of als dat op afstand niet lukt vragen ze aan je om naar de Apple Store te komen of hem op te sturen.

Zelf overigens doe ik bij problemen na een upgrade eerst een herstel naar fabrieksinstellingen proberen, soms gaat er iets mis bij een upgrade (op honderden miljoenen apparaten is het marge werk, maar je kunt net diegene zijn die pech heeft een keer), en een instelling wordt niet goed geconverteerd, meestal lost een herstel dat dan op.

• wmuller
Archer_VC10 schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 01:18:
Is er ooit een ander scherm ingezet, of iets aan gerepareerd?
Nooit.

• wmuller
swhnld schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 11:43:
Neem even contact op met Apple via hun support app (kun je uit de app store installeren), zij kunnen op afstand meekijken.
Dank, ik ga die app ophalen uit de app-store en zal het resultaat melden.
Ik heb de iPad al een keer opnieuw geïnstalleerd.

[ Voor 7% gewijzigd door wmuller op 10-03-2026 14:11 ]