Stampede 2026 - ja of nee?

Pagina: 1
Acties:

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Topicstarter
Ey DPC-ers,

In 2025 is er geen stampede geweest en de indruk bestaat dat velen die niet hebben gemist. Tot nu toe zijn er ook nog niet echt veel vragen binnengekomen om dit jaar een stampede te organiseren.

Het lijstje met projecten waar we dagelijks stats van posten wordt zo wat met het jaar korter. We hebben op dit moment alleen nog maar WCG, RC5-72, Folding@Home, Rosetta@Home en PrimeGrid over. Gaan we hieruit kiezen dan valt Rosetta@Home , gezien het hele magere werkaanbod, af. WCG draait, sinds de overgang, nog steeds met beetje met vallen en opstaan, ze hebben het daar in Canada nog niet echt helemaal onder controle...

De vraag is dus willen we een stampede doen dit jaar? Zo ja, uit welke projecten gaan we kiezen? Zijn er "onbekende" projecten die het waard zijn om er een stampede op te houden? Zo ja welke?

En ook belangrijk: hebben we nog een statsbakker in de DPC-kudde? (A-Jay heeft afgelopen jaar al aangegeven het niet meer te willen doen?

Kortom, vragen, vragen, vragen...

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:35

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Ik ben mijn eigen stampede aan't doen :D maar voor mij speelt het geen rol.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• BlueTooth76
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:22

BlueTooth76

Let the sun shine!

Op zich wil ik wel een maandje meedoen weer.
Welk project het wordt maakt me niet zoveel uit, als er maar voldoende werk is.

Kijk je naar "nuttig" dan is Folding mss de beste kandidaat omdat er altijd werk is en je zowel CPU's als GPU's kan inzetten.

Maar het kan ook leuk zijn om het project met een kleinere DPC userbase te steunen zodat we echt wat zien in de stats als we de stal openzetten.

[ Voor 56% gewijzigd door BlueTooth76 op 10-03-2026 10:21 ]

2x SE8K | 68x Talesun 300Wp | 16 oost, 16 west, 25 zuid, 11 noord | 20.400Wp | pvoutput.org | Mitsubishi Zubadan 14kW @ 50% vermogen

• DaMoUsYs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:20
Ik doe ook weer mee, lijkt me leuk weer
Project maakt inderdaad niet zo veel uit

Check dit en help mee!

• BetelgeuseFive
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17:25
Ik doe ook graag weer mee, maar het zal niet heel veel voorstellen.
Mijn nieuwe PC heeft geen aparte GPU meer, dus het wordt CPU-only.
Project maakt mij niet uit.

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:00

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Allereerst: @KuuKe wat is er met je usericon gebeurd?! :o

Het was mij vorig jaar wel opgevallen dat er geen stampede was, wat ik eigenlijk wel jammer vond. Ik had alleen toen een hoop andere dingen aan mijn hoofd (en helaas nu nog steeds) waardoor ik er toen hier niet over begonnen was.

Stampedes zijn altijd wel leuk, maar ik snap ook wel de afweging die nu gemaakt wordt: bijzonder weinig (geschikte) projecten en ook geen stampedestatsbakker. Ik zou het jammer vinden als blijkt dat 2024 de (aller)laatste stampede te zijn geweest. Primaire taak is dan het vinden van een statsbakker hiervoor, want zonder stampstats (slechts de reguliere stats) is het ook niet een echte stampede, hoeveel animo er ook moge zijn. ;(

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:47

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Bij mezelf merk ik dat de interesse langzaam weggezakt is over de jaren. :$

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:35

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Ik wil de stats wel overnemen als ik van @A-Jay zijn stats script krijg :D

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Pagina: 1