Ik krijg al tijden van Google te horen dat mijn opslag vol is. Aan alle kanten wordt me voor een paar euro een abbo aangeboden, maar ik wil dat absoluut niet. Ik ben al tijden over op Proton mail, en dit gmail adres is gewoon nog een reserveding. Nu krijg ik te horen dat ik zo'n 3, 25GB aan data gebruik in mijn Google Drive. Om dat te verwijderen heb ik dus alle bestanden eruit weggehaald. Er lijkt echter niks met die status van een volle opslag te gebeuren. Het verwijderen van die bestanden is al dagen geleden (inclusief het leegmaken van de prullenbak), dus het lijkt me ook geen caching issue. Ik heb ook alle mappen die mensen met mij gedeeld hebben verwijderd, dus dat kan het ook niet zijn. Als ik op "Ruimte Vrijmaken" klik, dan geeft hij ook geen suggesties van bestanden die verwijderd kunnen worden.
Weet iemand wat ik in hemelsnaam kan doen om Google ervan te overtuigen dat ik niks meer in m'n Google Drive heb? (en dat ik absoluut geen abbo wil)
/f/image/mzbMrqoYe93fPX0tdfGEHzo6.png?f=fotoalbum_large)
Weet iemand wat ik in hemelsnaam kan doen om Google ervan te overtuigen dat ik niks meer in m'n Google Drive heb? (en dat ik absoluut geen abbo wil)
/f/image/mzbMrqoYe93fPX0tdfGEHzo6.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/i6FxzH66dPG5hsXdJocjaaJt.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/iW2eo4Gphcz5EXsAtpEk4Img.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/r57yLeWED3zOe6OqG0zwMSo6.png?f=fotoalbum_large)