Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
heel vaak krijg je verschillende ipnamen op dezelfde rank bij byhost, bijv. *dyn*.com21.casema.net
dan is die file toch niet nodig ??
of zit ik nu het nodige door elkaar te halen ?
tnx !
weet jij hoe ik in linux de tijd goed kan zetten ??
Ik heb ppstats een heel klein beetje aangepast, waardoor hij eerst kijkt of een ip samengevoegd moet worden, en daarna pas of die een hostname heeft. Meteen ook maar even de functie erbij gemaakt dat je nicks aan ip/host-ranges kan koppelen..Op donderdag 20 september 2001 16:46 schreef stappel_ het volgende:
Hij kan alles bij elkaar zetten zoals je beschrijft. maar we hadden het hier over de rc5-ip.cons file, of te wel over ip nummers en niet over domeinnamen. stel dat je wil dat er geen ip->naam conversie plaats vindt, dan krijg je alleen maar ipnummers. en die zou je kunnen samenvoegen met de rc5-ip.cons file.
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl