"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Plaatjes direct plakken werkte sowieso niet met de wysiwyg editor, daarvoor moet je het eerst fatsoenlijk uploaden naar je fotoalbum via de kop op de toolbar.
Doordat je afbeelding niet fatsoenlijk getoond wordt, is het niet duidelijk waar je naar verwijst. Want "elke zin met een hoofdletter begint en niet slechts een zin" is nou niet echt goed Nederlands.
Met een url omschrijving als 'Hier' help je ook niet echt mee om beter te pinpointen wáár het is. Men moet nu op de link klikken en dat kan net zo goed een Rickroll zijn of malafide site. Met de muis eroverheen hangen zegt met een nummer ook niks tenzij je toevallig grondig bekend bent met het specifieke forum. Als ik 'in /23' zeg, weet je ook niet gelijk waar dat is.
Doordat je afbeelding niet fatsoenlijk getoond wordt, is het niet duidelijk waar je naar verwijst. Want "elke zin met een hoofdletter begint en niet slechts een zin" is nou niet echt goed Nederlands.
Met een url omschrijving als 'Hier' help je ook niet echt mee om beter te pinpointen wáár het is. Men moet nu op de link klikken en dat kan net zo goed een Rickroll zijn of malafide site. Met de muis eroverheen hangen zegt met een nummer ook niks tenzij je toevallig grondig bekend bent met het specifieke forum. Als ik 'in /23' zeg, weet je ook niet gelijk waar dat is.
Commandline FTW
En als je de link opent is het probleem direct duidelijk... Hoe je in een bulletlijst weet te beginnen met zowel hoofdletters als kleine letters is beyond me.
* Roozzz krijgt er ook kromme tenen van
If you can see, look. If you can look, observe
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:28
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Verhip ja. Dat is denk ik al enige tijd niemand opgevallen. Ik heb de titel gewijzigd, dan is het afwachten wie er naar kan kijkenRoozzz schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 22:16:
En als je de link opent is het probleem direct duidelijk... Hoe je in een bulletlijst weet te beginnen met zowel hoofdletters als kleine letters is beyond me.