Met plezier maak ik gebruik van mijn Motorola Edge 40. Leuke gadgets zoals de zaklamp, prima formaat, gebogen scherm als niet negatief ervaren, ook de snellader. Alleen de camera begint heel langzaam te worden, waardoor de foto vervaagd is. Vanwege vakanties is dit een van de redenen voor een nieuwe telefoon.
Ik zoek een Smartphone?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Wat is je budget?
Tot € 400,-. Via Marktplaats / Vinted is ook een optie.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken voor de standaard dingen
De Motorola Edge 40 had een snellader en daar raak je aan gewend, vandaar ook als resultaten dat Motorola volgt. Zware applicaties worden niet gebruikt. Camera mag wel goed zijn en liefst sneller. Die van de Edge 40 reageert tegenwoordig traag
Wat heb je zelf al gevonden?
https://tweakers.net/pricewatch/compare/2200630;2284830/
Vanwege prima ervaringen met Motorola ( prijs/kwaliteit ) gezocht op Motorola. De updates komen later, maar dat vind ik geen probleem.
Motorola Edge 60 Pro ( kan ik aanschaffen voor € 310 ) en Motorola Edge 70 ( kan ik aanschaffen voor € 330 ).
- formaat: Edge 70 ziet er natuurlijk beter uit, maar is er hierdoor onder de motorkap teveel ingeleverd?
- scherm: geen voorkeur. Het gebogen scherm van de Edge 60 Pro ben ik gewend met mijn Edge 40
- camera: Edge 60 Pro heeft nog 3x zoom. de 70 niet. Is dit een heel belangrijk verschil?
- updates: Edge 70 loopt langer.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb het idee dat de 60 Pro 'beter' is dan de Edge 70, maar dat is mijn gevoel. Is het verschil qua camera ook (heel) groot?
Zijn ook de tweedehands in verhouding of buiten proportie?
Iemand ervaringen met deze telefoon(s)?
De Pixel heb ik achterwege gelaten, omdat ik vrees dat ik mij ga irriteren aan het langzame opladen. De camera moet er top van zijn, maar opladen gebeurt vaker dan foto's maken.
Zijn er nog andere interessante telefoons die zijn gemist?
Ik zoek een Smartphone?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Wat is je budget?
Tot € 400,-. Via Marktplaats / Vinted is ook een optie.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken voor de standaard dingen
De Motorola Edge 40 had een snellader en daar raak je aan gewend, vandaar ook als resultaten dat Motorola volgt. Zware applicaties worden niet gebruikt. Camera mag wel goed zijn en liefst sneller. Die van de Edge 40 reageert tegenwoordig traag
Wat heb je zelf al gevonden?
https://tweakers.net/pricewatch/compare/2200630;2284830/
Vanwege prima ervaringen met Motorola ( prijs/kwaliteit ) gezocht op Motorola. De updates komen later, maar dat vind ik geen probleem.
Motorola Edge 60 Pro ( kan ik aanschaffen voor € 310 ) en Motorola Edge 70 ( kan ik aanschaffen voor € 330 ).
- formaat: Edge 70 ziet er natuurlijk beter uit, maar is er hierdoor onder de motorkap teveel ingeleverd?
- scherm: geen voorkeur. Het gebogen scherm van de Edge 60 Pro ben ik gewend met mijn Edge 40
- camera: Edge 60 Pro heeft nog 3x zoom. de 70 niet. Is dit een heel belangrijk verschil?
- updates: Edge 70 loopt langer.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb het idee dat de 60 Pro 'beter' is dan de Edge 70, maar dat is mijn gevoel. Is het verschil qua camera ook (heel) groot?
Zijn ook de tweedehands in verhouding of buiten proportie?
Iemand ervaringen met deze telefoon(s)?
De Pixel heb ik achterwege gelaten, omdat ik vrees dat ik mij ga irriteren aan het langzame opladen. De camera moet er top van zijn, maar opladen gebeurt vaker dan foto's maken.
Zijn er nog andere interessante telefoons die zijn gemist?
[ Voor 3% gewijzigd door Focus89 op 07-03-2026 18:34 ]