[PC/Mobile] WarEra - geopolitieke strategisch browsergame

Pagina: 1
Acties:

• nLs90
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:57
Ik ben een paar dagen geleden beginnen spelen met WarEra en was eigenlijk verrast hoe diep het spel is voor een browsergame.

Het is een geopolitieke strategiegame waarin je een land kiest en daarna zelf bepaalt hoe je speelt.

Je kan focussen op:
- economie, zoals bedrijven bouwen, grondstoffen produceren en handelen
- militair, zoals legers opbouwen en oorlog voeren
- politiek, zoals deelnemen aan het congres of zelfs minister of president worden
- of gewoon een mix van alles

Wat ik zelf interessant vind, is dat het spel geen pay to win is en volledig gratis.

Je groeit vooral via dagelijkse en wekelijkse missies, met een energie systeem dat automatisch regenereert. Daardoor hoef je eigenlijk maar een paar minuten om de zoveel uur te spelen om toch mooi vooruitgang te maken.

Wat je zoal kan doen:
- bedrijven oprichten en winst maken via productie
- grondstoffen verhandelen op de markt
- deelnemen aan live oorlogen tussen landen
- politieke beslissingen mee beïnvloeden
- samenwerken met andere spelers uit je land

Ik speel momenteel voor België en we proberen ons land wat sterker te maken. Eigenlijk doen we het op meerdere vlakken best goed, mede dankzij leuke allianties, idem voor Nederland.

Er zijn momenteel maar enkele honderden actieve spelers wereldwijd, dus elke extra Belg of Nederlander is mooi meegenomen.

Je kan beginnen via:
https://app.warera.io

Zijn er hier mensen die het al spelen, of die het eens geprobeerd hebben?

Als iemand start en wat uitleg wil, stuur gerust even een berichtje hier of in game. Ik ben zelf nog vrij nieuw, maar ben vannacht wel al in het Belgische congres verkozen, dus het spel lijkt zeker ook kansen te geven aan nieuwe spelers.

• nLs90
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:57
upje