Ik ga mijn plafond vervangen en nu sta ik dus voor de keuze waarmee. Mijn wensen zijn als volgt:
De draagbalken van de vloer erboven hebben hart-op-hartafstand van zo'n 60 cm. Als ik precies die afstand aanhoud, met een profiel op elke draagbalk, kan ik dan de ruimte ertussen niet gebruiken voor het insteken van de platen?
Of misschien is er een ander soort systeem? Misschien iets speciaal voor onder draagbalken?
- Vanwege de bereikbaarheid van leidingen e.d. zou ik graag een systeemplafond willen (wel een "mooi" systeemplafond, dus niet van die 60x60 tegels zoals in een kantoor).
- Verder wil ik zo min mogelijk hoogte opgeven. De constructie waar het plafond aan bevestigd wordt bestaat uit houten draagbalken van de vloer erboven.
De draagbalken van de vloer erboven hebben hart-op-hartafstand van zo'n 60 cm. Als ik precies die afstand aanhoud, met een profiel op elke draagbalk, kan ik dan de ruimte ertussen niet gebruiken voor het insteken van de platen?
Of misschien is er een ander soort systeem? Misschien iets speciaal voor onder draagbalken?