Vraag

• RaVeer
  • Registratie: Maart 2026
  • Laatst online: 09:51
Goedendag,

Ik heb een offerte gekregen voor het vernieuwen van het dak. Ik heb niet zo heel veel ervaring met klussen en verbouwen, en ben bang dat ik dingen over het hoofd zie of mogelijk wordt afgezet. Daarom leek het mij handig te kijken of anderen met meer ervaring hier gedachten over hebben. Het leek een prettig bedrijf.
Het gaat om deze offerte:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Ook ben ik benieuwd wat er nog op deze offerte vermeld zal moeten worden om in aanmerking te komen voor subsidie? Wij willen de dakisolatie opvoeren voor subsidie, en later nog een warmtepomp plaatsen als het dak gereed is. Maar hiervoor moeten een aantal dingen op de offerte staan begreep ik. (moet eerlijk zeggen dat ik de subsidie aanvraag best een ingewikkeld proces vind, dus tips zijn welkom).

Alvast bedankt! :)

Alle reacties

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Een offerte = Geen offerte.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:00
Als ik mij goed herinner moet er voor subsidie duidelijk vermeld worden welk materiaal er gebruikt wordt met een bijbehorende meldcode. Maak ook fotos van het materiaal en het plaatsen. Dat kun je indienen bij je subsidieaanvraag.

Daarnaast zou ik zeker meer offertes aanvragen. Of het een realistisch bedrag is of niet, ik vind het enorm veel geld.