Vraag

• Pristina
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 15:11
Geachte Forumleden,

Ik heb de volledige Office 2024 LTSC versiekey digitaal aangekocht. De versie is legaal en via mijn Microsoft account geactiveerd. Ik gebruik Outlook Classic als e-mail client om mijn Gmail mails via IMAP binnen te halen. Ik wijzig onlangs mijn Google account passwoord en sindsdien komt geen mail meer binnen of buiten Outlook. Ik heb alles naar een PST bestand gezet het google mail account en het profiel verwijderd en sindsdien werkt niets meer. Telkens als Outlook terug tracht te configureren voor GMail krijg ik de volgende foutmelding: We weren't able to setup you Google account with IMAP. You may need to make changes to your GMail settings; In mijn Google account staat POP3 disabled en bij IMAP kan ik niets wijzigen dus neem ik aan dat IMAP enabled staat? F2A staat actief alsook Google Authenticatior zou okay moeten zijn. Ik heb tal van YouTube videos bekeken de laatste 48 uren maar ben niets wijzer geworden. Ik heb Windows update geprobeerd met als advanced settings dat ie ook kijkt of er updates zijn voor andere Microsoft producten maar dat blijkt niet het geval te zijn. Dus ja ik zit letterlijk in de puree. Het rare is dat het in de nieuwe outlook ondeerdeel van Windows onmiddellijk werkte??? Waarom dan niet in Outlook Classic? Ik heb ook al tig keer Google geraadpleegd maar niets wil werken! Kan mij s.v.p. iemand helpen? Ik mis mijn Outlook zo erg. 8)7

Groetjes,

Erwin.
...

Alle reacties

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:53

ZieMaar!

Moderator General Chat
Modbreak:Dit soort topics horen niet in PFSL. Misschien kan je beter een topic in een van de technischere forumdelen aanmaken, maar bekijk dan eerst goed even het lokale beleid, zodat je ook weet aan welke eisen een topic moet voldoen.

Dit topic is gesloten.