welk GBA spel

Pagina: 1
Acties:

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-02 09:32
Kwil morgen ff kijken voor een nieuwe game. Bomberman leek me wel leuk. Nog andere leuke games?

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:17

Richard

Kuru Kuru Kururin

Er is er maar 1 die echt <h1>SUPER</h1> is. Zie hier voor meer info :)

20*350ZO45°

• ajampaniki
maar ben je daar niet snel op uitgespeeld. Vooral als je niemand kent die die gae heeft om hem mee te spelen.

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Nee, die ben je echt niet zo snel beu. Ik geef wel toe dat mensen met een N64 en MarioKart er minder plezier van hebben dan mensen die het spel nog helemaal niet kenden (Of misschien is dat juist koeiestront omdat dit weer andere velden zijn) Er gaan geruchten de ronde dat als je bij alle grand-prix' alles op *-niveau (star-niveau) hebt, je dan de oude SNES-banen erbij krijgt, alleen dit is helaas nog door niemand bevestigd :'(

20*350ZO45°

Verwijderd

Castlevania is cool, en ik vind zelf F-zero wel leuk.
De echte coole spellen moeten nog komen.

Sonic, Spiderman..

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:23

Sick Nick

Drop the top!

Tony Hawk 2 !!!

• ajampaniki
Op donderdag 20 september 2001 14:09 schreef bastard het volgende:
Castlevania is cool, en ik vind zelf F-zero wel leuk.
De echte coole spellen moeten nog komen.

Sonic, Spiderman..
spiderman komt ook binnenkort uit. Kan iemand ff in de intertoys encaclopedie kijken wanneer?

heeft iemand trouwens een site met filmpies van alle games?

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

mario kart is denk ik single player leuker dan bomberman singelplayer. Maar multiplayer wint het eigenlijk altijd van singleplayer
En wat die oude banen betreft dat kan ik wel bevestigen. Ik heb zelf mario kart een paar dagen en heb in de 50cc klasse de eerste 4 cups zo goed gespeeld dat ik nieuwe banen geunlockt heb. Je begint met 20 banen en als je alles op topniveau hebt uitgespeeld heb je waarschijnlijk 50 banen :)

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Mario Kart! Lees de review en ren naar de winkel! :) MK review

Advance Wars is helaas nog niet uit hier, maar dan weet je alvast wat je volgende spel wordt ;) AW review

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Once you finish the first 16 courses, you get to access the final four, the ultimate challenge. Once that's done with, you get a special surprise: the 20 tracks from the original Super NES version! In total, you get 40 tracks to mess with. Yes, I'm very happy.
Wie kan dit bevestigen, want ik heb alles uitgespeeld, ook het lijstje met medewerkers van MarioKart mogen aanschouwen, maar de xtra 20 tracks zijn foetsie hoor :(

20*350ZO45°

Verwijderd

Je moet eerst een gouden beker halen op elke cup. Als je zo het spel eens hebt uitgespeeld kun je per cup een aantal circuits van het SNES spel vrijspelen door per cup 100 muntjes of meer te halen (en weer goud volgens mij). Als je dan in het cup selectie scherm op de L/R knop drukt, dan kun je de SNES circuits kiezen.

• Reigner_Mortem
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04-2022
Voordat men 180,- uitgeeft voor een spel waarvan later blijkt dat het gewoon knudde is.......

Men neme een gba emulator en het rommetje van het betreffende spel.

Probeer het uit.
if persoonVindtSpelLeuk == true then gaWinkelen(spelNaam)
Pagina: 1