Samsung Galaxy S26-serie - Samsung speelt op safe

Pagina: 1
Acties:

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03 20:47
Artikel: review: Samsung Galaxy S26-serie - Samsung speelt op safe
Video: video: Dit gaan alle smartphonemakers kopiëren - Samsung Galaxy S26
Auteur: @deepvreezo @PiweD

De titels van de review en video hebben een totaal andere vibe. De titel van de video maakt een grote claim met een referentie naar iets geweldigs maar de review titel geeft aan dat er weinig verandering is en ook in de samenvatting aan het begin staat niets spannends. We hebben het toch over dezelfde telefoon?

Het zou goed zijn naar mijn idee om in ieder geval iets van een verbinding te leggen en desnoods in de samenvatting van de review te vermelden wat er zo speciaal is.

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:48
De video titel is clickbait, om meer volk te trekken. Helaas al een tijdje de trend.

• deepvreezo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02:49

deepvreezo

Redacteur
Tsja, het punt is dat de S26-reeks één toestel heeft met één feature die inderdaad ontzettend tof is, maar voor de rest meer dan hetzelfde is ten opzichte van de S25's, wat in ieder geval geldt voor de twee telefoons die die functie niet hebben. Ik heb de combinatie proberen te maken met de titel 'speelt op safe', wat je op twee manieren kunt lezen, maar die tweede ligt misschien niet zo voor de hand voordat je het artikel hebt gelezen.

Dat we er voor de review en voor de video het tegenovergestelde hebben uitgelicht, ligt ook wel aan de verschillende stijl van een geschreven artikel versus een YouTube-video. De eerste is feitelijker, de tweede spannender en veel korter. Blijft iets om op te letten voor de toekomst dat dat niet tot te grote verschillen leidt, natuurlijk.

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03 20:47
deepvreezo schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 11:45:
Tsja, het punt is dat de S26-reeks één toestel heeft met één feature die inderdaad ontzettend tof is, maar voor de rest meer dan hetzelfde is ten opzichte van de S25's, wat in ieder geval geldt voor de twee telefoons die die functie niet hebben. Ik heb de combinatie proberen te maken met de titel 'speelt op safe', wat je op twee manieren kunt lezen, maar die tweede ligt misschien niet zo voor de hand voordat je het artikel hebt gelezen.

Dat we er voor de review en voor de video het tegenovergestelde hebben uitgelicht, ligt ook wel aan de verschillende stijl van een geschreven artikel versus een YouTube-video. De eerste is feitelijker, de tweede spannender en veel korter. Blijft iets om op te letten voor de toekomst dat dat niet tot te grote verschillen leidt, natuurlijk.
Wellicht een idee om in de samenvatting van de review te vermelden wat die feature is?

• deepvreezo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02:49

deepvreezo

Redacteur
Je bedoelt denk ik in de scorekaart? Daar stond hij wel al in, maar je moest doorklikken via de tabjes om bij de S26 Ultra uit te komen. Ik heb ze omgewisseld zodat de S26 Ultra nu als eerste te zien is.