Mijn vraag
Beste, ik wil graag gebruik maken van Bluebeam, om te annoteren in bouw PDF files.
Alleen heb ik een Macbook en vraag ik me af, i.p.v. weer 2 laptop's te hanteren: is er niet een software programma op Mac die min of meer hetzelfde kan?
Dit alles om een tekening te kunnen sturen naar opdrachtgevers/monteurs en andere belanghebbenden met daarop wijzigingen, opmerkingen, bepaalde ruimtes aangeven enz.
Ik heb een internetplaatje bijgevoegd ter verduidelijking.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Nu voorvertoning op Mac, gaat best goed, maar is natuurlijk beperkt.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Het kopen van een Windows laptop, maar die is teruggegaan.. Deze Lenovo IdeaPad, een stevige 1.750,00 in de btw, maar voelde goedkoop t.o.v. Macbooks.. Zowel trackpad als behuizing.
Bovendien zit ik volledig in het Apple systeem.
Conclusie/vraag:
Heeft er iemand een Bluebeam alternatief?
Beste, ik wil graag gebruik maken van Bluebeam, om te annoteren in bouw PDF files.
Alleen heb ik een Macbook en vraag ik me af, i.p.v. weer 2 laptop's te hanteren: is er niet een software programma op Mac die min of meer hetzelfde kan?
Dit alles om een tekening te kunnen sturen naar opdrachtgevers/monteurs en andere belanghebbenden met daarop wijzigingen, opmerkingen, bepaalde ruimtes aangeven enz.
Ik heb een internetplaatje bijgevoegd ter verduidelijking.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Nu voorvertoning op Mac, gaat best goed, maar is natuurlijk beperkt.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Het kopen van een Windows laptop, maar die is teruggegaan.. Deze Lenovo IdeaPad, een stevige 1.750,00 in de btw, maar voelde goedkoop t.o.v. Macbooks.. Zowel trackpad als behuizing.
Bovendien zit ik volledig in het Apple systeem.
Conclusie/vraag:
Heeft er iemand een Bluebeam alternatief?