AI-chatbots kunnen toch nog jaar lang werken in WhatsApp in…

Pagina: 1
Acties:

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Artikel: nieuws: AI-chatbots kunnen toch nog jaar lang werken in WhatsApp in EU
Auteur: @arnoudwokke
Artikel om 17:25 'gepost' maar er zijn al comments van één uur? Is hier iets misgegaan?

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:29

arnoudwokke

Redacteur
ja, ik heb een offline gehaald artikel gebruikt dat ook over WhatsApp ging (maar een heel ander, en per ongeluk oud) onderwerp. Had er niet bij stil gestaan dat er al reacties bij stonden hahaha.

Nu ja, nu niks meer aan te doen. Vond het handig om te gebruiken omdat ik in onze back-end dan niet allemaal tags als 'whatsapp' hoef toe te voegen, leek me wel efficiënt haha

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Er is nu welgeteld 1 inhoudelijke reactie. De rest is oud of verwarring. Nu het artikel offline halen en herpubliceren zonder reacties zou geen slechte oplossing zijn.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Ryunoru
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 20:04
arnoudwokke schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 17:54:
ja, ik heb een offline gehaald artikel gebruikt dat ook over WhatsApp ging (maar een heel ander, en per ongeluk oud) onderwerp. Had er niet bij stil gestaan dat er al reacties bij stonden hahaha.

Nu ja, nu niks meer aan te doen. Vond het handig om te gebruiken omdat ik in onze back-end dan niet allemaal tags als 'whatsapp' hoef toe te voegen, leek me wel efficiënt haha
Lekker efficiënt inderdaad, allemaal reacties die helemaal niets met het artikel te maken hebben. En dan deze gewoon laten staan en mensen in de verwarring brengen. Waarom niet gewoon het oude artikel offline halen en dan je geschreven tekst kopiëren naar een nieuw artikel? Dat is toch totaal geen moeite? Vind het maar een erg bijzondere redenering, om het zacht uit te drukken. En er dan ook lacherig om doen, van ach, wat kan jullie het schelen.

• david-v
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:07
Zeer verwarrend dit. Letterlijk 1 reactie over het artikel, de rest van de reacties gaan over iets anders. Verwijder dan op z'n minst de niet relevante reacties als het om het offline gehaald artikel gaat. Reacties kunnen jullie verwijderen toch?

• arnoudwokke

arnoudwokke

Redacteur
Nee, ik kan geen reacties verwijderen :)

• Ryunoru
arnoudwokke schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 18:35:
Nee, ik kan geen reacties verwijderen :)
Maar wel het hele artikel en deze opnieuw plaatsen, al of niet met een kanttekening over deze verwijdering.

En anders vraag je maar even aan een van je collega's (AlphaRomeo, Bor, Dirk, Zeehond) om de reacties te verwijderen.

• Arcticwolfx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:31
Ach het is niet alsof tweakers überhaupt nog serieus wordt genomen. En de artikels zijn ook amper de moeite meer waard om te lezen.

• Ryunoru
Arcticwolfx schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 19:01:
Ach het is niet alsof tweakers überhaupt nog serieus wordt genomen. En de artikels zijn ook amper de moeite meer waard om te lezen.
Heb je suggesties voor alternatieven? Als Tweakers zo doorzet met enshittification zoek ik graag iets anders.

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:03

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Even een waarschuwing maar als dit de teneur van de reacties gaat worden dan gaat het topic op slot.

Ik wil graag mijn sponsor SouthVPN bedanken voor het mogelijk maken van deze handtekening

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ryunoru schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 18:50:
[...]

Maar wel het hele artikel en deze opnieuw plaatsen, al of niet met een kanttekening over deze verwijdering.

En anders vraag je maar even aan een van je collega's (AlphaRomeo, Bor, Dirk, Zeehond) om de reacties te verwijderen.
Dan moet ik bij iedereen de reactie op -2 zetten. Dat is ook niet handig. Waar ik doelde was het artikel volledig opnieuw aanmaken, zodat het als nieuw artikel, en zonder reacties, gepubliceerd zou worden.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• arnoudwokke

arnoudwokke

Redacteur
Ja, dat had ik gedaan als ik dit op tijd door had gehad. Nu staan er ook al inhoudelijke reacties onder en die kunnen we niet mee kopiëren. Dit gebeurt heus niet nog een keer, ik zou het voor nu laten staan. Ik zet er wel even een update bij voor wie dit niet door heeft :)
Pagina: 1