Conflict met crew

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-11 15:52
Hoi,

Ik las net de post 'Users en Mods, ivm warmte enzo' van GaMeOvEr door, nadat ik gisteren een 'conflictje' had met HlpDsK. Aangezien er in die post staat dat als je ergens mee zit je dat gewoon moet laten weten doe ik dat bij deze. Het gaat om deze thread. Ik loop hier al een behoorlijke tijd mee en heb eigenlijk nooit conflicten met moderators, vandaar dat dit me dwars zit. Ik vindt, zoals ik ook netjes in die thread vermeld, de manier van reageren van HlpDsK, zowel regelmatig in het algemeen als specifiek op kritiek die naar hem geuit wordt door verschillende users, niet erg fatsoenlijk. We worden meteen mensen genoemd die zeuren en we moeten maar oprotten als het ons niet aanstaat enz. Dan komt er ook nog een HlpDsK sympatisant bij, en aangezien de overige twee mensen die kritiek hadden weinig zinnings of niets meer terug melden onstaat er een gebekvecht tussen mij en die twee. Een behoorlijke reply van HlpDsK naar mijn mening zou zijn iets in de trend van 'ok, dat mogen jullie vinden' maar niet er als een op zijn tenen getrapte figuur er recht tegen in gaan.

Wij users worden (zoals het ook nodig is bij een hoop mensen en moet gebeuren) constant op onze vingers getikt als we iets doen wat niet aan de policy/regels voldoet. Daar heb ik dan ook verder totaal geen problemen mee. Wij users kunnen echter niet het omgekeerde doen, vandaar dat ik het hier even post. Ik wil hier verder geen probleem van maken, maar ik vindt dat er best iets van gezegd mag worden tegen HlpDsK. Nog even een quote voor HlpDsK:
Dikkere huid kweken. Ook al komt het over als gezeur, iemand wil iets duidelijk maken. Probeer op de boodschap te letten, niet op de toon, ook al kan het erg lastig zijn. Het is een onderdeel van je job als mod om met (harde) kritiek om te gaan. Probeer hier zo goed mogelijk mee om te gaan. (jaja, makkelijker gezegd dan gedaan.)
En dan was mijn toon nog behoorlijk vriendelijk ..

Zo, of jullie het nou eens zijn met mijn verhaal of niet, ik heb m'n zegje gedaan ;) ..

PC Specs

Verwijderd

Ik zie geen conflict. Jij vind mij vervelend blijkbaar, en ik vind jou ook niet jofel. So be it. Verder geen probleem.

Blijkbaar zie jij het verschil niet tussen een oplossing kritisch bekijken, en zeuren. Dat je je daar aan stoort is echt niet mijn probleem.

Ik heb een probleem. Daarvoor zoek ik een oplossing. En als ik de aangeboden oplossingen bekijk en vind dat ze niet voldoen dan ben ik daarmee echt NIET aan het zaniken. Ik ben blij met alle antwoorden, maar ik heb echt geen behoefte van een stel zeurkousen die herrie wel leuk vinden, en vinden dat ik maar niet zo moet mauwen om de herrie. Dat jij niks geeft om de herrie van je PC is heel fijn voor je, maar ga niet zeggen dat ik zanik als ik niet te tevreden ben met mijn PC.

Als jou de herrie niet boeit reageer je toch gewoon niet.

Jij valt mij persoonlijk aan zonder enige reden. Lees de thread door. Ik zie de oplossingen en wat daar aan mankeert, en jij levert alleen maar kritiek op mij. Slaat nergens op. Ik zou eens naar je eigen gedrag kijken.

Verwijderd

ik lees t ff snel door.. maar ik vind dus beide kanten beetje fout..
waarom moet een vraag/opmerking noem t maar op altijd omslaan in een aanval jegens hlpdsk of van hlpdsk naar de users..
ontwijken is misschien beter dan de vlam openen en erop gaan branden?

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Die uitleg van HlpDsK hierboven lijkt me geheel terecht.

Waar de users echter(denk ik) moeite mee hebben, is dat HlpDsK nogal arrogant/ondankbaar kan overkomen (niet alleen in die thread, maar ook in andere). Vooropgesteld: dit heeft niets te maken met het mod-zijn. Want users met zo'n dergelijke houding worden daar net zo goed op aangevallen.

Mensen proberen elkaar te helpen, en als men dan commentaar opkrijgt (het toontje van dat commentaar althans), dan hebben ze de neiging om te zeggen: 'bekijk het maar'.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Ik ben niet ondankbaar. Ik zoek gewoon een oplossing die voldoet. Dus als ik een bepaalde oplossing zie en ik zie dat die gewoon niet zal gaan werken dan zeg ik dat ook. Dat is gewoon geen zaniken. Maar in plaats van dat je wil begrijpen dat die oplossing niet gaat werken vind je dat ik maar moet gaan voor een halfbakken oplossing. Want dat is het beste wat jij kunt bedenken, en voor jou is dat goed zat, en als dat voor mij niet goed zat is ben ik maar een zeikerd. Nou, grotere bullshit heb ik nog nooit gehoord. Het is gvd mijn PC, en ik wil dat dign stil hebben. En ik vraag gewoon om tips. Waar haal jij de illusie vandaan dat je mij kunt gaan vertellen of ik tevreden moet zijn met de geluidsproductie van MIJN PC? Ik ben hartstikke blij met de antwoorden, maar het is simpelweg nog niet goed genoeg. Dus vraag ik om meer tips. En alle foute aannames van anderen zet ik netjes recht.

Sterker nog: jij bent degene die geen kritiek kan hebben.

• Bomberman
Oh my .. het gaat hier helemaal niet om die thread. Ik heb je al honderden keren eerder zo zien reageren en ik heb er nooit iets van gezegd. Nu geeft iemand er kritiek op en het enige wat ik zeg is dat ik het daarmee eens ben. Maar reageer nou eens op die quote die ik geplaatst heb ipv meteen weer in de verdediging te schieten. Je kunt ook op een andere manier reageren dat meteen de tegenaanval in te zetten.

PC Specs

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-12 22:33
zolang je types zoals hlpdsk hebt, die zichzelf hier een god vinden blijf je dit houden.....

verwijten anderen vanalles, maar doen zelf net zo hard mee :r

ook ik zeg er verder weinig van, maar hlpdsk doet dit nou eenmaal vaker

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-12 17:26
Op donderdag 20 september 2001 14:06 schreef HlpDsK het volgende:
Ik ben niet ondankbaar.
Maar wel arrogant.. users zijn nu eenmaal lastig voor adjes en modjes, dat had je kunnen weten. Is dus ook geen reden om kortaf/denegrerend te reageren hetgeen je wel vaak doet.
Heb ik je lang geleden ook eens proberen duidelijk te maken en regelmatig maak je weer reacties los bij andere users. Moet toch wel iets van aan zijn dan?

Het gaat er dus niet om of je gelijk hebt of niethe. Je hebt vast wel gelijk, maar de manier waarop je't uit kan beter.

Misschien qua ingesteldheid en taalgebruik eens een voorbeeldje nemen aan gameover? Ga je dit soort opmerkingen veel minder vaak lezen.

• Bomberman
Op donderdag 20 september 2001 14:06 schreef HlpDsK het volgende:Sterker nog: jij bent degene die geen kritiek kan hebben.
Waar slaat dat nou weer op .. ik heb deze topic geplaatst niet om hier verder te discussieren maar om andere mensen hier hun mening op te laten geven. Wat jij doet is deze gelegenheid aangrijpen om het gebektvecht verder te zetten, daar heb ik geen zin in. Ik weet ook wel dat jij zelf nooit zou toegeven dat je verkeerd reageert of arrogant over komt. Andere vinden dat wel zo (ik ben blijkbaar dus niet de enige) en zoals in dat topic van GaMeOvEr staat moet je naar de kritiek luisteren, niet er tegen in gaan zoals jij niet anders doet.

PC Specs

Verwijderd

Weet je waar ik nou helemaal het ***** van krijg? Dat altijd het feit er bij wordt gehaald of iemand een mod is of niet. Dat is totaal niet van belang. Dit heeft helemaal niks te maken met het modereren. Het gaat hier niet om users en modjes. En begin daar dan ook niet over.

Als een simpel 'nee' voldoet bij een antwoord, ga dan geen 5 pagina's proza verwachten omdat er een titel achter m'n nick staat. Dat doe je van gewone users ook niet.

Verwijderd

mensen dit draait toch nergens op uit....
straks zitten er weer een paar mensen zwaar ogefokt achter hun computer, als jullie elkaar nou eens gingen afslachten in een potje unreal ofzo?? heh ;)

• brammus
  • Niet online

brammus

PATGOD

Op donderdag 20 september 2001 14:31 schreef HlpDsK het volgende:
Weet je waar ik nou helemaal het ***** van krijg? Dat altijd het feit er bij wordt gehaald of iemand een mod is of niet. Dat is totaal niet van belang. Dit heeft helemaal niks te maken met het modereren. Het gaat hier niet om users en modjes. En begin daar dan ook niet over.
Misschien is het beter om maar weer es je ondertitel/sig. te voorzien van de regel: "Ik ben niet aardig", zoals eerder... :P ;)

Weten de mensen tenminste waar ze aan toe zijn... >:)

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• Bomberman
Op donderdag 20 september 2001 14:31 schreef HlpDsK het volgende:
Ja .. dat hoor ik jou wel vaker zeggen. Natuurlijk heeft dat er wel iets mee te maken, een moderater wordt geacht zich aan de regels te houden net als derest van de users. Sterker nog, juist een moderator moet zich daar aan houden. Zoals hierboven al gepost, als een user zich zo gedraagt wordt hij hier ook op gewezen, dus waarom jij niet. Als user maar vooral ook als moderator!

En je doet net of de kritiek hierboven van mensen op je arrogante manier van reageren er niet staat. Reageer daar dan ook op ..

PC Specs

Verwijderd

Op donderdag 20 september 2001 14:37 schreef brammus het volgende:

[..]

Misschien is het beter om maar weer es je ondertitel/sig. te voorzien van de regel: "Ik ben niet aardig", zoals eerder... :P ;)

Weten de mensen tenminste waar ze aan toe zijn... >:)
En dan krijg je weer de gebruikelijke zeikstralen die vinden dat ik provocerend ben.

Weet je wat. Ik ga voor de 50% ratio. Als de helf op GoT vind dat ik het goed doe, als user en niet puur als mod, dan ben ik tevreden. Die andere 50% kunnen van mij een eind gaan fietsen, en die catagoriseer ik dan maar als de groep mensen die liever iemand met een status afzeiken dan werkelijk constructief aanwezig zijn op een forum.

Vooralsnog is meer dan 50% wel happy dus ik glimlach en keer en laat de bashers lekker in hun eigen vet gaarkoken. Ik trek me gewoon niks meer aan van alle trolls, flames en verdraaide feiten.

Goedemiddag verder. Have fun met het onderling kletsen hier. :)

Verwijderd

hij houd zich toch ook aan de regels :?
misschien vindt jij hem iritand maar ik zie niet in welke regels hij overschreid

• Bomberman
@ HlpDsK

Jij bent echt een onvolwassen figuur, niet te geloven ..

Mzzls

PC Specs

• brammus
  • Niet online

brammus

PATGOD

Op donderdag 20 september 2001 14:42 schreef HlpDsK het volgende:

Vooralsnog is meer dan 50% wel happy dus ik glimlach en keer en laat de bashers lekker in hun eigen vet gaarkoken. Ik trek me gewoon niks meer aan van alle trolls, flames en verdraaide feiten.
En that's the spirit mannn... ;)

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• Bomberman
Op donderdag 20 september 2001 14:01 schreef LuNaTiC het volgende:

Waar de users echter(denk ik) moeite mee hebben, is dat HlpDsK nogal arrogant/ondankbaar kan overkomen (niet alleen in die thread, maar ook in andere). Vooropgesteld: dit heeft niets te maken met het mod-zijn. Want users met zo'n dergelijke houding worden daar net zo goed op aangevallen.
Dit bedoelde ik ..

PC Specs

Verwijderd

Op donderdag 20 september 2001 14:43 schreef Bomberman het volgende:
@ HlpDsK

Jij bent echt een onvolwassen figuur, niet te geloven ..

Mzzls
Aha, laatste reactie van mijn kant hier. Jij zet nu een troll neer. Wederom glimlach ik. Ik neem namelijk mensen die trollen helemaal niet meer serieus, en al helemaal hun meningen niet meer. Kinderen zeggen de raarste dingen. Ik trek het me niet aan.

• intert0y
  • Laatst online: 10-03 15:17
Tja, ik wil hier ook wel ff mijn zegje over doen.

[psychologen-modus ook al niet voor gestudeerd]

Allereerst moeten we niet vergeten dat het hier over geschreven (getypte) communicatie gaat en het dus niet altijd even goed mogelijk is om de emotie te peilen in een bericht.

Als je met een grijns op je bek een of andere opmerking maakt naar iemand dan kan deze toch begrijpen dat het een geintje was.

Bij getypte zinnen gaat dat minder ook al wordt er gebruik gemaakt van emoticons maar deze kunnen ook door sommigen ietsje pietsje anders begrepen worden.

Het valt mij gewoon uberhaupt op dat er snel geflamed wordt op GOT dat komt omdat iedereen altijd wel iets wil zeggen en als ze niks te zeggen hebben dan maken ze maar een flame of een of anderen andere geinig bedoelde opmerking. Dit werkt ontevredenheid in de hand omdat mensen dan geen bevredigend antwoord krijgen.

Kortom een visieuze cirkel dus waar alleen maar uit te komen is door gewoon tolerant te zijn en af en toe op je kop te gaan staan en tot 10 te tellen.

En omdat HlpDsK nu eenmaal een ziekte heeft die internetverslaving heet komt het in verhouding nog al vaak voor dat hij dit soort opmerkingen plaatst. (absoluut gezien dus)

[/psychologen-modus ook al niet voor gestudeerd]

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

In vind het geen stijl van je dat je daar een topic van maakt tegenover helpdesk... Ik ga toch ook geen topics starten over jou??? Ik snap dat je ergens mee kan zitten, en opkroppen is het laatste wat je moet doen, maar mail m dan of icq het dan uit. Dit is gewoon iemands anders zn graf graven, op tweakers.net.........

• Bomberman
Op donderdag 20 september 2001 14:42 schreef HlpDsK het volgende:

En dan krijg je weer de gebruikelijke zeikstralen die vinden dat ik provocerend ben.

Weet je wat. Ik ga voor de 50% ratio. Als de helf op GoT vind dat ik het goed doe, als user en niet puur als mod, dan ben ik tevreden. Die andere 50% kunnen van mij een eind gaan fietsen, en die catagoriseer ik dan maar als de groep mensen die liever iemand met een status afzeiken dan werkelijk constructief aanwezig zijn op een forum.

Goedemiddag verder. Have fun met het onderling kletsen hier. :)
Ok schelden mag dus :Z :

Ik zal jou arrogante gezever dan voortaan ook maar links laten liggen en er niet meer op letten. Sommige eikels hebben zelf niet eens in de gaten hoe arrogant ze zijn, ook al worden er van alle kanten opmerkingen over gemaakt. Blijf jij maar lekker zo doorgaan, jezelf wanend dat je superieur bent aan alles en iedereen, geen tegensrpaak duldend, ik zal me er niet meer aan storen wetende dat jij toch niet voor reden vatbaar bent. Zelfs al probeer ik het heel netjes en op een beetje een volwassen manier te brengen, dan nog krijg ik een reactie die net zo goed van een 15 jarige had kunnen komen (no offense aan de 15-jarige ;) ). Jij vindt mij een eikel, ik jou minstens zo erg. Laten we het daar maar bij houden dan.

Ook jij nog een goede middag ..

PC Specs

• Bomberman
Op donderdag 20 september 2001 14:50 schreef sbronsge het volgende:
In vind het geen stijl van je dat je daar een topic van maakt tegenover helpdesk... Ik ga toch ook geen topics starten over jou??? Ik snap dat je ergens mee kan zitten, en opkroppen is het laatste wat je moet doen, maar mail m dan of icq het dan uit. Dit is gewoon iemands anders zn graf graven, op tweakers.net.........
Ik doe het gewoon omdat ik die suggestie las in het topic van GaMeOvEr, wtf is daar nu weer mis mee. Daar is dit deel van het forum voor!

PC Specs

• Mior
  • Laatst online: 11:37
GAMEOVER !?

• Bomberman
Op donderdag 20 september 2001 14:56 schreef Phantom_ het volgende:
GAMEOVER !?
Deze bedoel ik:

[topic=196947/1/100]
Als user proberen zo rustig mogelijk je beklag te doen zonder dat dit ontaard in Flames.

PC Specs

Verwijderd

jawel, je zit in t goeie forum, maar onder active topics kom je natuurlijk bovendrijven. Zo heb ik je ook gevonden. Doe dit voortaan ff onder 4 ogen... even goeie vrienden. Biertje allebei?

Verwijderd

Op donderdag 20 september 2001 14:57 schreef Bomberman het volgende:

[..]

Deze bedoel ik:

[topic=196947/1/100]
[..]
ik denk dattie Gameover roept hoor... :z

• Bomberman
Ja lekker .. thnx.

PC Specs

• Bomberman
Op donderdag 20 september 2001 14:59 schreef Courage het volgende:

[..]

Ow ok :z ..

PC Specs

Verwijderd

Op donderdag 20 september 2001 14:44 schreef HlpDsK het volgende:

[..]
Maar in plaats van dat je wil begrijpen dat die oplossing niet gaat werken vind je dat ik maar moet gaan voor een halfbakken oplossing. Want dat is het beste wat jij kunt bedenken, en voor jou is dat goed zat
Waar haal je het lef vandaan om op zo'n manier te speculeren?
Het is erg denigrerend naar de persoon die het bedacht heeft.

• Mior
  • Laatst online: 11:37
Op donderdag 20 september 2001 14:59 schreef Courage het volgende:

[..]

idd ;)

Verwijderd

Nog een biertje? :P

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

Op donderdag 20 september 2001 15:04 schreef sbronsge het volgende:
Nog een biertje? :P
Ja wat heb je in de aanbieding ? ? ?

Verwijderd

Ik heb 3 palmpies koud staan, 2 leffe blond en wat amstel...

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op donderdag 20 september 2001 15:06 schreef sbronsge het volgende:
Ik heb 3 palmpies koud staan, 2 leffe blond en wat amstel...
Ah

Doe mij maar een Leffe blond :9~
<HR>
En ff on-topic:

2 mensen hebben hier een probleem; moeten we hier nou met z'n allen opspringen, om oude koeien uit de sloot te halen, of met zaken aankomen die je nog niet aangedragen hebt.

ZO komt alles in één keer op HlpDsk's dak:

Da's niet tof, echt niet.

Verwijderd

Ik zeg ook al, doe dit via mail of zo. HLPdsk is een te bekend iemand om onder active topics te zien...

Verwijderd

Ik vind HlpDsK wel lief. :*

• Bomberman
Op donderdag 20 september 2001 15:11 schreef sbronsge het volgende:
Ik zeg ook al, doe dit via mail of zo. HLPdsk is een te bekend iemand om onder active topics te zien...
Aha .. in die anderhalf jaar dat ik hier zit heb ik nog nooit echt een persoonlijk conflict gehad dus ik heb er geen idee van hoe dit normaal geregeld wordt. Verder zit ik 99.9% van de tijd in de techforums .. maargoed dan weet ik het voor de volgende keer.

PC Specs

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 20:11
Jongens, het is nu tegen elkaar gezegd, live and let live....

Je kan niet met iedereen goed overweg..jammer dan...

Probeer elkaar nou eens niet te veranderen, dat lukt toch niet, accepteer gewoon dat iemand arrogant kan overkomen, weer een ander zeikerig, en de volgende is humorloos...

Ja, dat hebbie nou eenmaal op een forum....

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

-Blink-
Iemand de topictitel aanpassen (iig HlpDsk eruithalen :) )

En verder maar weer naar alledaagse dingen kijken? Bijvoorbeeld of je iemand nog met een probleempje kan helpen, of ff chillen op General Chat ;)

[edit: typo |:( ]

Edit2:

Hee: Kaboutertjes Op Gathering ! (zie topictitel :) )

Verwijderd

Op donderdag 20 september 2001 15:19 schreef Jaymz het volgende:
-Blink-
Iemand de topictitel aanpassen (iig HlpDsk eruithalen :) )

En verder maar weer naar alledaagse dingen kijken? Bijvoorbeeld of je iemand nog met een probleempje kan helpen, of ff chillen op General Chat ;)

[edit: typo |:( ]

Edit2:

Hee: Kaboutertjes Op Gathering ! (zie topictitel :) )
Vaag topic titel. Waarom aangepast? Omdat anders iedereen erin gaat zitten snuffelen?

Als ik problemen met mijn buurman heb, heb ik geen problemen met de gehele nederlandse bevolking. ;)

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Inderdaad is het misschien nog beter om de titel te veranderen in: " probleem met een crewmember" :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op donderdag 20 september 2001 15:43 schreef gellie het volgende:
Inderdaad is het misschien nog beter om de titel te veranderen in: " probleem met een crewmember" :)
Inderdaad.. Nu lijkt het alsof de topicstarter overhoop ligt met de hele crew..

• JvS
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 20 september 2001 15:37 schreef Prankster het volgende:

[..]

Vaag topic titel. Waarom aangepast? Omdat anders iedereen erin gaat zitten snuffelen?

Als ik problemen met mijn buurman heb, heb ik geen problemen met de gehele nederlandse bevolking. ;)
Omdat de topictitel als honing werkt op sommigen.

Ik heb even de originele thread gelezen, waarin HlpDsK zo "erg" zou handelen. Dat 'conflict' met een dikke Troll van tbusquet, die het niet kan hebben dat HlpDsK een stillere HDD wil hebben (en daarover blijft doordenken/vragen enzo) en daar gelijk het modschap bijhaalt, Bomberman beaamt dat... (waarom??). HlpDsK reageert daar op met de constatering dat het modschap er niets mee te maken heeft. (wat er ook niets mee te maken heeft).

Bottom line: als je je aan elkaar stoort negeer elkaar dan (zoals in dat draadje al duidelijk gezegd is.. niet alleen door HlpDsK). Die kritiek in die draad slaat namelijk nergens op.

verder heeft dit topic echt helemaal niets te zoeken in Lieve Adjes. Wat mij betreft. :z

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

ach, dat HlpDsK blijkbaar geoorloofd is om arrogant en neerbuigend te reageren tegen users wisten we allang, denkt blijkbaar dat hij een hogere status hier heeft door zijn achterlijk hoge postcount. :Z

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Bomberman
Op donderdag 20 september 2001 15:47 schreef JvS het volgende:

Bomberman beaamt dat... (waarom??).
Tja dit is dus het punt dat het fout gaat. Ik beaam het gedeelte dat HlpDsK soms behoorlijk irritant kan reageren als je hem probeert te helpen, niet dat het modschap daar iets mee te maken zou hebben (had ik erbij moeten zetten). HlpDsK neemt dat (begrijpelijk, hij weet tenslotte niets van een irritatie die ik al wat langer heb en eigenlijk weinig voorsteld) dan weer verkeerd op, gooit alle 'zeveraars' op een grote hoop begint te schelden, enz enz totdat je een hoop shit hebt. Het had niet zo ver hoeven komen, maar ik vindt dat we daar allebei verantwoordelijk voor zijn. Doe nou niet net alsof HlpDsK een engeltje is ..

PC Specs

• wizzard
  • Laatst online: 01-05 07:23
Forum = afspiegeling van de maatschapij ???
herrie= draai om en loop weg ????
concl =een stemming of een biertje ????

wat let iedereen toch op elkaar hier :)

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:15

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op donderdag 20 september 2001 15:59 schreef jelmervos het volgende:
ach, dat HlpDsK blijkbaar geoorloofd is om arrogant en neerbuigend te reageren tegen users wisten we allang, denkt blijkbaar dat hij een hogere status hier heeft door zijn achterlijk hoge postcount. :Z
Hoe zou jij je voelen als je geen posting kunt maken zonder dat iemand er een dubbele betekenis achter zoekt? Als je je elke dag kunt verdedigen tegen compleet uit de lucht gegrepen beschuldigingen en niet normaal met iemand kunt praten zonder allerlei verwijten naar je hoofd te krijgen?

HlpDsK is ook gewoon een persoon met goede en slechte kanten. Waarom moeten al zijn acties met een vergrootglas bekeken worden?
En kom nu niet aan met dat dat 'part of the job is', want er zijn 30 andere crewleden die niet zo behandeld worden.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 20 september 2001 15:59 schreef Bomberman het volgende:

Doe nou niet net alsof HlpDsK een engeltje is ..
Doe ik niet. Ik ben me erzeker wel van bewust hoe HlpdsK kan reageren op zulke zaken, maar hij blijft gewoon kalm in dat topic (zover ik het zie).

het feit dat jullie elkaar "bestoken" in dat topic wil niet zeggen dat het gelijk nodig is om in lieve adjes een klaag topic daarover te openen. Als ik jou was, en je vond dat HlpDsK nogal bot reageert, dan zou ik me gewoon niet in zo'n topic mengen. Dat doe je wel, het loopt niet zoals je wil en dan ga je hier klagen. Ik zie het nut ervan niet helemaal.

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:34

backupdevice

No Risk , Full Push

Op donderdag 20 september 2001 16:25 schreef Daniel Kegel het volgende:

[..]

HlpDsK is ook gewoon een persoon met goede en slechte kanten. Waarom moeten al zijn acties met een vergrootglas bekeken worden?
En kom nu niet aan met dat dat 'part of the job is', want er zijn 30 andere crewleden die niet zo behandeld worden.
Omdat misschien de Ads en de Mods een voorbeeld functie hebben op dit forum. Tenminste zo zie ik het. jullie zorgen dat het beleid wordt uitgevoerd. Jullie zijn zeg maar de politie, maar dan op dit forum. De politie heetf ook een voorbeeldfunctie.

Klinkt misschien raar, maar jullie voeren het beleid uit, dus moeten jullie laten zien hoe het beleid uitgevoerdt moet worden.

Dat dan elke keer desbetreffende persoon als voorbeeld genomen wordt, is mij niet geheel onduidelijk, maar niet echt eerlijk.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Verwijderd

HlpDsK neemt gewoon geen blad voor de mond en zegt meteen wat hij denkt, wat imo een goede eigenschap is. Sommige mensen vatten het gewoon verkeerd op. En HlpDsK is gewoon een user die veel post dus ook veel mensen lezen z'n posts. En dat valt op ja. :)

Net zoals johnny appelzaad mijn posts weleens verkeerd opvat. ;)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Zow Bomberman, heb je nu een conflict met de hele crew? Fun..not.

Gewoon sluiten guys, dit leidt tot niets....Je kunt nog een uur doorlullen, maar over een uur ben je nog net zo frusty..

Kiss and make up, if not, learn to live with eachother..

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op donderdag 20 september 2001 16:32 schreef KillerAce_NL het volgende:
Zow Bomberman, heb je nu een conflict met de hele crew? Fun..not.

Gewoon sluiten guys, dit leidt tot niets....Je kunt nog een uur doorlullen, maar over een uur ben je nog net zo frusty..

Kiss and make up, if not, learn to live with eachother..
Neeheee, we zouden bier gaan drinken. Ik heb al een Leffe blond acherover ;)

Maar idd, laten we dit rusten svp :)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik ken nog wel users die ook geen blad voor hun mond nemen.

* Delerium denkt dat in dit topic wel aardige quotes staan :)

Ontopic: Feit blijft dat er een minder subtiele mod aanwezig is. Aan de andere kant is het iemands goed recht om door te vragen, ook al wordt dat algemeen als 'zeuren' beschouwt.

• Bomberman
Op donderdag 20 september 2001 16:33 schreef Jaymz het volgende:

Neeheee, we zouden bier gaan drinken. Ik heb al een Leffe blond acherover ;)

Maar idd, laten we dit rusten svp :)
Is goed, mij zul je er niet meer over horen. Doe mij ook nog maar een biertje dan. En niet zo'w lauwe als de vorige keer, waardeloos man :D !

PC Specs

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Pshhhhhhhhhhhhhhht, een kouwe: 7 Graadjes.

<HR>

Voor de topicstarter is het afgedaan. Voor mij dus ook:

Klok-klok-klok-klok. Aaaaaahhhhh. Waar zijn die cheerleaders ? 8-) ;)

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

* GiLeX komt er aan rennen met een dienblad vol met verschillende biersoorten

adbijbiertjes, pils nog maar op :)
op de "goede " afloop en prooost :P

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Verwijderd

Ik denk dat sommige personen er gewoon op geilen dat zulke topics geopent worden, en vervolgens laten zien welke "status" ze wel niet hebben. het beste is dan ook zwijgen, en niet op reageren. Laat ze maar hun gang gaan.

Verwijderd

Een beetje overdag gaan zitten drinken... :( ;)

Verwijderd

Op donderdag 20 september 2001 17:04 schreef THCdeMatthijs het volgende:
Een beetje overdag gaan zitten drinken... :( ;)
dat dat kan tegenwoordig :) over voorbeeld functies gesproken, nuchter je werk uit oefenen jaymz!!!! :)

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

HEE! waar is mijn bier? :(
omdat ik in een hoekje zit hoef je me niet te vergeten :P :)

39

Verwijderd

Hebbie ook nog een Grolschje koud staan :9~

• Nielsz
  • Niet online
ICESTORRRRRRRRRM,

Ik krijg nog steeds een "desperado's" van je.
Dit is een mooi moment :Y)

Verwijderd

BUUUUUUUUUUURPS !!!

Aan tafel !!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 20 september 2001 17:02 schreef arjo_kamp het volgende:
Ik denk dat sommige personen er gewoon op geilen dat zulke topics geopent worden, en vervolgens laten zien welke "status" ze wel niet hebben. het beste is dan ook zwijgen, en niet op reageren. Laat ze maar hun gang gaan.
hhhm, ik denk dat mod's het niet leuk vinden om in dit soort topics te staan hoor...

Maarja, dit gaat weer nergens over.

Verwijderd

Hé, een café hier. Gezellig :)

Ach, misschien moeten we het maar op houden dat er altijd iemand in een crew de botte bijl hanteert en dat dat niet altijd even gewaardeerd wordt.

Het feit dat HlpDsK een soort anonieme mod is hier op het forum (vrijwel niemand weet hoe ie eruit ziet, hoe oud ie is e.d.) kan ook meehelpen aan (terechte) frustraties omtrend deze persoon.

Maar ja, so be it. Er zijn belangrijkere dingen in het leven. Toch ?

........................

Ober! Biertje! :-)

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:33

Wokschotel

Op 6 wielen

Op donderdag 20 september 2001 19:16 schreef ALepH het volgende:
Hé, een café hier. Gezellig :)

Ach, misschien moeten we het maar op houden dat er altijd iemand in een crew de botte bijl hanteert en dat dat niet altijd even gewaardeerd wordt.

Het feit dat HlpDsK een soort anonieme mod is hier op het forum (vrijwel niemand weet hoe ie eruit ziet, hoe oud ie is e.d.) kan ook meehelpen aan (terechte) frustraties omtrend deze persoon.

Ober! Biertje! :-)
Correctie: BIJNA niemand >:)

Maar doe mij er ook maar een, vandaag weer een hoop interessant geleuter aangehoord, oa van Roel Pieper. Ook nog even gesproken met de CEO van Compaq Nederland. Leuk om dat soort mensen in je netwerk te hebben :7

Maar volgens mij kan ie wel dicht :)

De islam kan uw vrijheid schaden

Verwijderd

Maar volgens mij kan ie wel dicht
Niet dat het helpt maar ik probeer het:

* KLOINK *

Verwijderd

||
||
\/
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.